کد خبر : 1323258 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:23 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی؛

تکواندو ایران شانس زیادی برای موفقیت در ریو دارد

دارنده مدال برنز المپیک گفت: تکواندوکاران المپیکی ایران از بهترین های دنیا هستند و با حمایت همه اهالی تکواندو و هدایت خوب کادر فنی می توانند در ریو به موفقیت دست پیدا کنند.

تکواندو ایران شانس زیادی برای موفقیت در ریو دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کرمی ضصمن بیان مطلب فوق به مهر گفت: بازیهای المپیک شرایط خاص خود را دارد و بزرگترین میدان ورزشی جهان است که همه ورزشکاران با هدف کسب مدال پای به این مسابقات می‌گذارند و همین موضوع فشار روانی زیادی را به ملی پوشان وارد می کند. 

 

وی ادامه داد: تکواندوکاران کشورمان با گذر یک مسیر سخت موفق به کسب سه سهمیه در بخش مردان شده و علیزاده هم از رقابتهای قاره ای سهمیه خود را کسب کرد. معتقدم  باید تکواندوکاران را به دور از هیاهوی المپیک آهسته آهسته راه آماده سازی را طی کرده و اجازه ندهند این جو سنگین تاثیر منفی خود را روی نفرات داشته باشد. 

 

سرگروه پیشین تیم ملی تکواندو افزود: سربلندی تکواندوکاران در ریو آرزوی همه خانواده بزرگ تکواندوست چرا که بازتاب این موفقیت اقبال عمومی به این رشته را افزایش می دهد. همه خانواده بزرگ تکواندو در این مدت باقی مانده با کنار گذاشتن اختلافات دست به دست هم داده و برای کسب مدالهای زرین تیم ملی را حمایت کنند. 

 

قهرمان سابق جهان در مورد ورود تکواندو به ورزشهای بین دانشگاهی گفت: در مذاکرات و جلسات متعدد با دکتر قدیمی موافقت ورود تکواندو به مسابقات ورزشهای بین دانشگاهی اخذ کرده و جلسه ای هم در قبرس که میزان دور آینده این رقابتهاست داشتیم. 

 

وی ادامه داد: در پایان این جلسات مقرر شد تکواندو در مسابقاتی آتی ورزشهای بین دانشگاهی که مردادماه در قبرس برگزار خواهد شد، به عنوانی یک رشته رسمی حضور داشته باشد و هدف ما این است جوانان دانشجویی که کمتر شانس همراهی تیم های مختلف را پیدا می کنند را به این مسابقات اعزام کنیم. 

 

کرمی در پایان به کلاس مربیگری فرانسه هم اشاره کرد و گفت: این کلاس اهمیت بالایی برای بنده داشت و مطالب خوبی آموختم. با توجه آنکه مدرک آن برای مربیگری در سطح بین المللی لازم بود ، از قبرس راهی پاریس شده و در این کلاس شرکت کردم. رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی تدریس خوبی داشت. 

دیدگاه‌ها