کد خبر : 1323267 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:56 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوال بزرگ قبل از انتخابات ریاست فدراسیون

فردا رئیس تازه معرفی می‌شود؟

با برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال انتخابات پرحاشیه این فدراسیون نیز با رأی‌گیری بین اعضای مجمع انجام خواهد شد.

فردا رئیس تازه معرفی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، این انتخابات و برگزاری‌اش در چند ماهه گذشته پرحاشیه‌ترین اتفاق فوتبال ایران بوده و مشخص نیست که فردا با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد. در حال حاضر 3 نامزد ریاست فدراسیون بعد از دوران طولانی کار در رده‌های مختلف فوتبال ایران خود را آماده این انتخابات کرده و امیدوارند رای اول را به خود اختصاص بدهند. این در شرایطی است که نگرانی اصلی نافرجام ماندن این انتخابات و عدم انتخاب رئیس برای یک دوره 4 ساله جدید در فدراسیون فوتبال ایران است.


در روزهای گذشته بحث‌هایی درباره لزوم کسب دو سوم آرا از سوی هر یک از کاندیدا برای حضور در صندلی ریاست مطرح شده و همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر انداختن آرای سفید در صندوق انتخابات شنیده شده که هر یک از این دو مورد می‌تواند باعث ناتمام ماندن پروسه انتخابات و به تعویق افتادن آن بشود. در حال حاضر موضوع اجازه کتبی سازمان بازرسی برای برگزاری انتخابات و رسمی بودن اساسنامه مورد بحث قرار دارد که این هم مساله‌ای است که تا فردا نتیجه نهایی درباره آن به دست خواهد آمد.


اگر تا فردا ظهر نام رئیس جدید از صندوق بیرون آمده بود که چه بهتر. والا فوتبال ایران وارد یک دوره نیمه انتقالی خواهد شد. دوره‌ای برای ثبت‌نام و حضور افراد جدید و آغاز به کار مجدد کمپین‌های تبلیغاتی برای انتخاب در فدراسیون فوتبال. در این زمان اداره فوتبال ایران برعهده کسی خواهد بود که مجمع او را انتخاب کرده باشد و البته در صورت رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به بحث‌هایی که پیرامون جابجایی وزیر ورزش وجود دارد، شاید کار را به جایی برساند که رئیس فعلی در پست خود باقی بماند. این همان اتفاقی است که وزارت ورزش تمام تلاش خود را برای رخ ندادن آن انجام داده بود. اما در این 24 ساعت باقیمانده مشخص می‌شود که در نیل آن موفق می‌شود یا نه.

دیدگاه‌ها