کد خبر : 1323282 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:44 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش حاج‌محمدی برای حضور در فینال

مدافع جوان استقلال تهران به دنبال ادامه روند حضور خود در ترکیب آبی پوشان برابر تراکتورسازی و همچنین دیدار پایان فصل مقابل صبای قم است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه حنیف عمران‌زاده به دلایل انضباطی از ترکیب و تمرینات استقلال کنار گذاشته شد، محمدامین حاج‌محمدی این فرصت را پیدا کرد تا دوباره به ترکیب تیمش بازگردد و بتواند از این موقعیتی که پرویز مظلومی به او داده نهایت استفاده را ببرد.

 

حاج‌محمدی که تا بیست و سومین هفته لیگ 13 بازی در ترکیب ثابت استقلال حضور داشت و یک بار به صورت تعویضی به میدان آمد از هفته بیست و چهارم تا بیست و ششم در سه مسابقه حساس مقابل استقلال خوزستان، سپاهان و پرسپولیس حتی یک دقیقه به کار گرفته نشد اما در غیاب عمران‌زاده او دوباره از دیدار برابر فولاد خوزستان از ابتدا وارد میدان شد و در روزی که تیمش گلی دریافت نکرد نمایش مثمر ثمری برای آبی‌ها ارائه کرد.

 

 

مدافع میانی جوان استقلال هفته گذشته نیز برابر سایپا خوب کار کرد و با تلاشی که در تمرینات اخیر تیمش دارد پیش‌بینی می‌شود روز یکشنبه نیز در ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی حاضر باشد؛ او حالا خوب می‌داند در صورتی که بتواند برابر تیم امیر قلعه‌نویی عمکلرد قابل قبولی ارائه دهد، حتی با بازگشت عمران‌زاده، مطمئنا در دیدار فینال و پایانی لیگ برابر صبای قم نیز در ترکیب تیم مظلومی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها