کد خبر : 1323302 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 13:39 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش گلزنان ذوب از دید AFC دور نماند

بیک‌زاده و پهلوان در بین 5 بازیکن برتر آسیا

دو بازیکن گلزن و موثر ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان در جمع برترین‌های هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

بیک‌زاده و پهلوان در بین 5 بازیکن برتر آسیا

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان این قاره برترین‌های هفته(ششمین بازی گروهی) را از دید کارشناسان انتخاب کرد که در این بین نام دو بازیکن ذوب‌آهن دیده می‌شود.

 

هاشم بیک‌زاده مدافع چپ ذوب‌آهن که سومین گل تیمش مقابل النصر عربستان را به زیبایی و با سر توپ به دو مدافع حریف زد و علاوه بر آنها در طراحی حملات ذوب از سمت چپ زمین نقش داشت با نمره 8.1 در رده دوم مشترک برترین بازیکنان هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

 

 

احسان پهلوان هافبک ملی‌پوش تیم یحیی گل‌محمدی نیز که همانند دیدار رفت برابر النصر در بازی برگشت فوق‌العاده کار کرد و با به ثمر رساندن گل اول و گرفتن پنالتی که منجر به گل دوم تیمش شد از دید کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا با امتیاز 8 در رده پنجم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا جای دارد.

 

در فهرست اعلام شده، احمد اسماعیل از العین امارات با نمره (8.5) در رده اول قرار گرفته، اسامه هوساوی از الاهلی عربستان، مین سانگ‌جی از سوون سامسونگ کره‌جنوبی و هاشم بیک‌زاده از ذوب‌آهن ایران همه با نمره (8.1) در رده دوم مشترک جای دارند و احسان پهلوان با نمره 8 جایگاه پنجم برترین‌های هفته لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرده است.

دیدگاه‌ها