کد خبر : 1323351 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 15:40 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مصدومیت

بیل و ناواس، غایبان رئال مقابل والنسیا

یک مصدومیت جدید، باعث شده تا گرت بیل نتواند روز یکشنبه در برنابئو، رئال را مقابل والنسیا همراهی کند. کیلور ناواس هم به همین دلیل غایب بزرگ دیگر بازی حساس روز یکشنبه خواهد بود.

بیل و ناواس، غایبان رئال مقابل والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه ساعت 19.30 در برنابئو میزبان والنسیا در هفته 37 لالیگاست که از اهمیت فراوانی نیز برخوردار است. این بازی البته برای والنسیا تشریفاتی ولی برای رئالی ها جنبه حیاتی دارد چون آنها با بارسلونا و اتلتیکو نبرد سختی برای قهرمانی دارند.

 

 

لحظاتی پیش از اتمام نیمه اول دیدار رئال مادرید و سیتی که دو شب پیش در برنابئو برگزار شد، بیل زانوی خود را گرفت و بسیاری تصور کردند او بار دیگر مصدوم شده و نیمه دوم قادر به بازی نخواهد بود اما اینگونه نشد و ستاره ولزی، بازی را به کمک پزشکان رئال بدون مشکل به اتمام رساند.

 

او البته امروز صبح از پای خود MRI گرفت و مشخص شد که زانوی راست او کمی رگ به رگ شده و به همین دلیل 4 تا 5 روز قادر به همراهی رئال نخواهد بود. بدین ترتیب بیل بازی روز یکشنبه برابر والنسیا را از دست خواهد داد ولی احتمالا برای بازی هفته آخر مقابل دپورتیوو مشکلی نخواهد داشت.

 

 

همچنین خبر بد دیگر برای رئالی ها مصدومیت کیلور ناواس است. دروازه بان کاستاریکایی در دقایق واپسین دیدار رئال مادرید و سیتی از ناحیه تاندون آشیل پای چپ دچار آسیب دیدگی شد و  به همین دلیل بازی برابر والنسیا را از دست خواهد داد. طبق گزارش مارکا، این مصدومیت چندان جدی نیست و ناواس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان(8 خرداد) مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها