کد خبر : 1323380 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 17:44 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر گل‌محمدی از تعویق یک روزه فینال حذفی

سرمربی ذوبی ها می گوید به دلیل بازی های این تیم در آسیا درخواست تغییر زمان برگزاری بازی فینال جام حذفی را داده بودند که با یک روز آن موافقت شد.

تشکر گل‌محمدی از تعویق یک روزه فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در رابطه با بازی این تیم در آسیا و صعود به مرحله بعدی گفت: خوشحالیم که با امتیاز خوب توانستیم از گروه مان صعود کنیم، این نتیجه همکاری اعضای تیم و تلاش بازیکنان بود که به بار نشست، ما بازی های سرنوشت سازی در هفته های پیش رو داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم تا بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.


او درباره روز برگزاری فینال جام حذفی گفت: فصل گذشته تیم ما به همراه نفت تهران در فینال جام حذفی حضور داشت، ما در آسیا حضور نداشتیم اما نفتی ها در آن مسابقات بازی داشتند، آن موقع بازی فینال به همین دلیل به تاخیر افتاد و ما به دلیل بحث ملی و بازی های مهمی که این تیم در آسیا داشت تمکین کردیم و با برگزاری بازی در تاریخ جدید مخالفتی نداشتیم.


سرمربی ذوبی ها ادامه داد: امسال هم ما درخواست کردیم که بازی فینال ما و استقلال در روز دیگری برگزار شود و چند روزی عقب بیفتد، مورد نظر ما این بود که بازی به جای روز نهم در روز دوازدهم برگزار شود، امروز شنیدم قرار بر این شده تا بازی با یک روز تاخیر و در روز دهم برگزار شود که همین یک روز هم غنیمت است، در حال حاضر ذوب آهن و تراکتورسازی نماینده های ایران در آسیا هستند و موفقیت آنها برای فوتبال ایران اهمیت ویژه ای دارد. به هرحال ممنونم از دوستان برگزار کننده که تا حدودی با پیشنهاد ما موافقت کردند و بازی را یک روز به تاخیر انداختند.


گل محمدی در پایان گفت: بازیکنان تیم ذوب آهن در نتیجه گرفتن تیم در بازی های تاثیر زیادی داشتند، از همه آنها ممنونم که با جان و دل برای این تیم بازی کردند و توانستند بهترین نتایج را برای ذوب آهن رقم بزنند.

دیدگاه‌ها