کد خبر : 1323408 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:39 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه ملوانی ها بدون پول هم بالاست

رضاییان: راجع به سربازها نمی‌توانم اظهارنظر کنم

مدیرعامل ملوانی ها می گوید فضای فوق العاده ای در انزلی وجود دارد و هواداران و بازیکنان هم قسم شدند تا تیم صبا را در انزلی شکست دهند.

رضاییان: راجع به سربازها نمی‌توانم اظهارنظر کنم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با اوضاع ملوانی ها قبل از بازی بیست و نهم این تیم به گفتگو با خبرنگار ورزش سه پرداخت. وی در این باره گفت: در حال حاضر مشغول تمرین هستیم و در هوای خوب انزلی به مرور برنامه های تاکتیکی می پردازیم. بهرحال وضعیت تیم عالی است، در قسمت بحث های فنی کادر فنی تیم مشغول است و در بحث پشتیبانی هم ما همه تلاش خود را می کنیم که مشکلات تیم را حل کنیم. 


او ادامه داد: خدا را شکر اتحاد و انسجام خوبی در انزلی وجود دارد، هواداران و بازیکنان تیم هم قسم شدند تا بازی برابر صبا با پیروزی ملوان به پایان برسد و هیجانی که در بازی برابر سایا به وجود آمد در این بازی هم به کمک تیم بیاید و با همان انگیزه و تلاش بازیکنان بتوانند 3 امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورند. 


مدیرعامل ملوانان در ادامه گفت: هواداران تیم این روزها حمایت فوق العاده ای از تیم دارند و حتی در تمرینات ما هم تعداد زیادی می آیند و نمی گذارند تیم تنها بماند. ما هم تلاش می کنیم برای این بازی تسهیلاتی به وجود بیاوریم تا این عزیزان بتوانند راحت تر از تیم حمایت کنند. 


رضاییان درباره وضعیت تسویه حساب با بازیکنان ملوان گفت: البته من این را باید بگویم که بازیکنان ملوان قبلا هم نشان دادند بدون پول می توانند انگیزه داشته باشند، آنها در بدترین وضعیت مالی هم به پیراهن تیمشان تعصب داشتند و کارشان را به بهترین نحو انجام دادند، این موضوع را همه کسانی که فوتبال را دنبال می کنند می دانند. 


وی ادامه داد: فردا قسمتی از مبالغ مربوط به قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد، تاکنون 83/22 درصد از مبالغ را پرداخت کرده این و با پرداختی های روز شنبه کف پرداختی ها به 25 درصد می رسد، البته قراردادها متفاوت است و ما هم بر اساس فرمول های ریاضی، دریافتی ها و درصدهای متوازن و البته عملکرد بازیکنان در طول هفته و نظر سرمربی این پرداخت ها انجام می شود. 


رضاییان ادامه داد: البته بعد از بازی برابر سیاه جامگان نیز قسمت دیگری از پرداختی ها انجام می شود، بازیکنان باید بدانند که پس از اتمام بازی ها پرداختی های آنها فراموش نمی شود، به امید خدا به دنبال راه حل قانونی هستیم تا روز شنبه مبلغ مربوط به قرارداد مرحوم مهرداد اولادی را نیز پرداخت کنیم. 


مدیرعامل ملوانی ها در ادامه گفت: هر باشگاهی باید 60 تا 70 درصد از هزینه های خود را از حق پخش تلویزیونی به دست بیاورد که این اتفاق نمی افتد، متاسفانه مل نمی توانیم درآمدهای مشروع و قانونی خود را به دست بیاوریم، متاسفانه ما دو بازیکن کلیدی خود را در نیم فصل و به دلیل 50 درصد مبلغ قرارداد از دست دادیم، سرگئی پاشنکو و فرزاد حاتمی بازیکنانی بودند که می توانستند بسیار به ما کمک کنند. 


وی ادامه داد: متاسفانه حرف زدن راجع به مشکلات تکراری شده است، داوری ها، بازیکنان جدا شده، بی پولی، بازیکنان مصدوم و ... مشکلات بزرگی بودند که ما با آنها دست و پنجه نرم کردیم اما اکنون آینده دست خودمان است و سعی می کنیم در بازی اخیر کار را در انزلی تمام کنیم و به انتظار بازی آخر ننشینیم، البته خوب می دانیم با تیم گردن کلفتی بازی داریم، صبا تیمی است که هیچ وقت از پیش بازنده نبوده و قابل پیش بینی نیز نیست، همه تلاش مان را می کنیم از این تیم خوب، امتیاز کامل را به دست بیاوریم. 


رضاییان در پایان راجع به پایان خدمت سربازی برخی از بازیکنان این تیم همچون حسین ماهینی گفت: این موضوع چیزی نیست که بنده راجع به آنها اظههارنظر کنم چرا که سوابق بازیکنان در نیروی دریایی است و ما تنها ورود و خروج آنها را از باشگاه می دانیم.

دیدگاه‌ها