کد خبر : 1323439 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 21:30 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد نامشخص ماریو گوتزه در تابستان

هافبک نیمکت‌نشین بایرن این تیم را در پایان فصل ترک می‌کند، اما شاید به مقصد خارج از آلمان.

مقصد نامشخص ماریو گوتزه در تابستان

 

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه که در فصل جاری جایگاه ثابتی در تفکرات گواردیولا نداشته، در پایان فصل جاری قطعا از باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

 

مجله "کیکر" نوشت به رغم اخباری که تا کنون درمورد مذاکرات بروسیا دورتموند برای بازگرداندن این بازیکن آغاز شده، احتمال دارد وست‌فالن مقصد او نباشد چرا که فقط زردپوشان نیستند که این هافبک 23 ساله را می‌خواهند بلکه پیشنهادات جدیدی ارائه شده که حتی می‌تواند احتمال ترانسفر او به تیم سابقش را کاملا منتفی کند. با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن تا سال 2017 اعتبار دارد، بایرنی‌ها ترجیح می‌دهند او را تا پیش از آنکه بازیکن آزاد محسوب شود ترانسفر کنند.

 

 

آنها او را در سال 2013 با قراردادی به مبلغ 37 میلیون یورو به خدمت گرفتند و حال از رقمی بالغ بر 20 تا 25 میلیون یورو صحبت می‌شود. در حال حاضر لیورپول که سکان هدایت آن را یورگن کلوپ ،مربی سابق گوتزه، بر عهده دارد جدی‌ترین مشتری این بازیکن به شمار می‌آید. از یوونتوس هم به عنوان یکی دیگر از مشتریان این هافبک ملی‌پوش آلمانی نام برده می‌شود.
 
این مجله تاکید کرد آنچه مشخص است این است که گوتزه در هر صورت قطعا در بایرن نخواهد ماند چرا که تا این لحظه هیچ تماس و صحبتی از سوی آنچلوتی با این بازیکن صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها