کد خبر : 1323443 | 17 اردیبهشت 1395 ساعت 22:35 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز کادر فنی به پنج کاراته‌کا

طلای سبک وزن به مهدیزاده رسید

مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته با شناخت نفرات برتر به پایان رسید تا کادر فنی ۵ کاراته را در کنار نفرات دوم و سوم به مرحله دوم رقابتهای انتخابی دعوت کرد.

طلای سبک وزن به مهدیزاده رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، این دوره از مسابقات به مدت چهار روز و با حضور ۵۰۲ کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در پایان نفرات اول اوزان مختلف به صورت مستقیم راهی اردوی تیم ملی شدند. بر همین اساس امروز در روز پایانی این مسابقات در وزن ۶۰- کیلوگرم امیرمهدیزاده با برتری مقابل تمامی رقبا عنوان نخست را کسب کرد. مصطفی روستا، مجتبی شکوهی و محمد شهریاری هم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کردند.

 

در پایان این مسابقات میعاد یاری ، میلاد غیبی ، هادی صفی ، مهرداد پورشیب و مهدی خدابخشی از سوی کادر فنی به مرحله دوم مسابقات انتخابی راه پیدا کردند. این نفرات طی روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه به همراه رضا عنایتی، سیدمیر موسوی پور، علیرضا شیرصفت، علي اصغر آسيابري، بهمن عسگري،مهدي مهدي خاني، علی فداکار،رضا بهرام پور، ایمان سنچولی،سجاد فرخي و هادي عرب در مرحله دوم انتخابي ها شركت مي كنند.

 

امیر مهدیزاده به همراه سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده مستقیم به اردوی تیم ملی راه يافتند. 

 

تیم ملی کاراته برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می شود. این مسابقات ۵ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار می شود. 

دیدگاه‌ها