کد خبر : 1323460 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:26 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

سه امتیاز مهم روستوف و بازگشت به صدر

آزمون، گلزنی در زمین و کارت زرد روی نیمکت

روستوف روسیه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد لوکوموتیو مسکو بگذرد و موقتا به صدر جدول برگردد.

آزمون، گلزنی در زمین و کارت زرد روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های روستوف و لوکوموتیو مسکو از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ روسیه، امشب و از ساعت 21 به میزبانی روستوفی ها آغاز شد، دیداری که خیلی زود ستاره ایرانی حاضر در میدان موفق شد گلزنی کند، سردار آزمون که از ابتدا در جمع بازیکنان منتخب قربان بردیف حضور داشت در دقیقه هشتم روستوف را پیش انداخت. پس از این گل، تیم میزبان موفق شد با گلی که نوبوآ در دقیقه 45 به ثمر رساند با دو گل از حریف خود پیش افتاد و به عنوان تیم پیروز به رختکن رفت.


اما در نیمه دوم این تیم لوکوموتیو مسکو بود که توانست گلزنی کند و فاصله را با حریف خود کم کند و البته این تیم هیچوقت نتوانست به حریف خود برسد و در نهایت این دیدار با نتیجه 2-1 به پایان رسید.


دو بازیکن ایرانی حاضر در تیم روستوف نیز سرنوشت متفاوتی در این بازی داشتند، سردار آزمون که از ابتدا در میدان حاضر بود و توانست گلزنی کند در دقیقه 78 از زمین خارج شد، نکته جالب درباره سردار اینکه او در دقیقه 87 و از روی نیمکت ذخیره ها از داور میدان کارت زرد دریافت کرد! اما دیگر بازیکن حاضر در تیم روستوف یعنی سعید عزت اللهی در بین 18 بازیکن اصلی این تیم برای این بازی جایی نداشت.


روستوف با این پیروزی و با یک بازی بیشتر 54 امتیازی شد و به صدر جدول برگشت، این در حالیست که زسکا مسکو با 53 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها