کد خبر : 1323511 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:11 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

این چیزها در شخصیت ما نیست

آقازمانی: باید سه امتیاز بازی استقلال را بگیریم

هافبک صبای قم به پیروزی تیمشان در دو بازی آینده خیلی امیدوار است و می‌گوید برای رسیدن به این هدف تمام تلاششان را انجام می‌دهند.

آقازمانی: باید سه امتیاز بازی استقلال را بگیریم

آقازمانی در مورد بازی پیش رو با ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: جا دارد اول به آقای مهرانپور به دلیل مرگ همسرشان تسلیت بگویم. از اینکه یک جوان فوت شده خیلی از بچه‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند. درباره بازی که پیش رو داریم باید بگویم تمام هم و غم‌مان را گذاشتیم تا ملوان را ببریم و چه در این بازی و چه در بازی با استقلال جایگاهمان را بهبود ببخشیم.


او در مورد حواشی‌ای که برای صبای قم به وجود آمده و صحبت مالک سیاه‌جامگان ادامه می‌دهد: صحبت‌هایی انجام شده که واقعا در شخصیت ما نیست که بخواهیم چنین کارهایی انجام بدهیم. مطمئن باشید به این شایعات کاری نداریم باید بتوانیم ملوان را ببریم تا حقایق را ثابت کنیم.


وی در مورد اینکه به بازی حساسشان با استقلال در دیدار پایانی لیگ نیز از الان فکر می‌کنند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: 3 تیم مدعی قهرمانی هستند که یکی از آنها استقلال است که باید از دیدار این تیم دست پر برگردیم مخصوصا اینکه این بازی می‌تواند روی قهرمانی پرسپولیس تاثیرگذار باشد. ما باید 3 امتیاز را بگیریم.


این بازیکن که خودش سابق حضور در پرسپولیس را دارد از علاقه‌اش به قهرمان شدن این تیم صحبت می‌کند و می‌گوید: پرسپولیس از اول فصل تا به الان فراز و نشیب‌های زیادی داشته است اما رفته به رفته بهتر شد تا جایی که مستحق قهرمانی هستند از طرفی خیلی دوست دارم بچه‌ها به دلیل قولی که به مرحوم هادی نوروزی دادند، به این قول عمل کنند.


آقازمانی در پایان افزود: ما واقعا با وجود مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان جدیدی که اضافه شدند توانستیم خیلی خوب نتیجه بگیریم، از طرفی بدشانسی هم داشتیم وگرنه از این بهتر هم می‌شدیم.

دیدگاه‌ها