کد خبر : 1323521 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:27 | 43.1K بازدید | 4 دیدگاه

تدبیر گسترش برای پر کردن ورزشگاه یادگار

درست نیست پرسپولیسی‌ها پشت در بمانند

سرپرست تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد طرفداران فوتبال تبریز ورزشگاه یادگار امام(ره) را پر کنند.

درست نیست پرسپولیسی‌ها پشت در بمانند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. این مسابقه با توجه به حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی حساسیت زیادی دارد و از سوی دیگر مسئولان تیم آبی پوش تبریزی نیز می خواهند از تمام پتانسیل خود برای موفقیت در بازی پیش رو استفاده کنند.


گسترش فولادی ها امیدوار هستند تا هواداران فوتبال تبریز و حتی هواداران تراکتورسازی فردا در حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بروند تا پرسپولیسی ها نتوانند بیشتر از 10 درصد سکوهای یادگار را به خود اختصاص دهند.


حسن آذرنیا، سرپرست تیم گسترش فولاد در این باره به "ورزش سه" می گوید: قانون می گوید هواداران تیم میهمان 10 درصد از سکوها را در اختیار بگیرند اما در جای دیگری آمده اگر ورزشگاه خالی باشد، هواداران نباید پشت در بمانند. من شنیده ام که هواداران پرسپولیس از تهران، سنندج و مهاباد به تبریز سفر می کنند و از نظر اخلاقی هم درست نیست آنها پشت در بمانند.


او در ادامه تاکید می کند: تنها راهی که برای عدم حضور هواداران پرسپولیس وجود دارد، پر کردن 90 درصد سکوها توسط هواداران فوتبال تبریز است. من از همه این عزیزان می خواهم به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم روز باشکوهی را برای فوتبال آذربایجان رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها