کد خبر : 1323537 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:59 | 63K بازدید | 3 دیدگاه

یعنی پارسال ما علاف بودیم؟

شجاعی: استقلالی‌ها جای اعتراض، درکمان کنند

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن به اعتراض باشگاه استقلال بابت تعویق یکروزه زمان فینال حذفی واکنش نشان داد.

شجاعی: استقلالی‌ها جای اعتراض، درکمان کنند

علی شجاعی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اعتراض مسئولان باشگاه استقلال به تعویق یکروزه زمان فینال حذفی می گوید: حرف زدن خیلی راحت است؛ شما نگاه کنید پارسال مسابقات ما در لیگ برتر چه زمانی تمام شد. 25 اردیبهشت لیگ سال گذشته پایان یافت و ما 11 خرداد در فینال حذفی به مصاف نفت تهران رفتیم. دلیل این مساله هم بازی های نفت در لیگ قهرمانان آسیا بود. آیا ما اعتراضی کردیم؟


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما هم سال گذشته 16 روز صبر کردیم تا نفت تهران بازی هایش را انجام دهد. آیا ما علاف بودیم و فقط برای استقلالی ها فرسایشی می شود؟ من فکر می کنم به جای صحبت کردن باید به تصمیمات سازمان لیگ احترام بگذاریم. اگر سال آینده استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد، شاید این مشکل برای تیم رقیبش به وجود بیاید.


شجاعی در پایان می افزاید: واقعا برای تیم ما سخت است که 5 خرداد در آسیا بازی کنیم و 9 خرداد در فینال به میدان برویم. تعویق یکروزه فینال حذفی تصمیم بجایی بود که سازمان لیگ گرفت و ما تشکر می کنیم. استقلالی ها هم شرایط ما را درک کنند. همین حالا ما در بدترین شرایط بازی های لیگ خود را برگزار می کنیم اما اعتراضی نداریم.

دیدگاه‌ها