کد خبر : 1323539 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:03 | 51.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازی‌های مشترک در تهران و تبریز

تصادف عجیب در هفته بیست و نهم لیگ برتر

شاید یک تصادف کاملا تاریخی باشد اما همه چیز به شکل جالبی مثل سال گذشته در حال تکرار است سرخابی های پایتخت بازهم در هفته ماقبل پایانی به سراغ سرخابی های تبریز خواهند رفت.

تصادف عجیب در هفته بیست و نهم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه" ، روز یکشنبه هفته ماقبل پایانی لیگ پانزدهم برگزار خواهد شد، هفته ای که تصادفی تاریخی را در خود دارد، به مانند هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم، بازهم سرخابی های پایتخت و قرمز و آبی های شمال غرب کشور با یکدیگر دیدار خواهند کرد. دیداری که در لیگ چهاردهم با برتری مطلق تبریزی ها به پایان رسید.


این چهار تیم در حالی روز یکشنبه 19/2/95 به صورت هماهنگ و در 18 به دیدار یکدیگر می روند که سال گذشته ابتدا بازی تبریز برگزار شد، پرسپولیسی ها در این شهر و در تاریخ 20/2/94 به مهمانی گسترشی ها رفتند دیداری که با درخشش بازیکن امروز استقلالی ها همراه بود، جابر انصاری در آن بازی ستاره ویژه میدان بود و توانست دوبار دروازه پرسپولیسی ها را باز کند تا در مقابل تنها گل تادئو (مهاجم برزیلی وقت پرسپولیس) دیدار به سود یاران فراز کمالوند و گسترش فولاد به پایان برسد.


اما بازی دوم تهرانی ها و تبریزی ها در هفته بیست و نهم لیگ چهاردهم در پایتخت برگزار شد، دیداری که 29/2/94 در ورزشگاه آزادی بین شاگردان تونی اولیویرا و امیر قلعه نویی انجام شد، دیدار پرگلی که به سود تراکتورسازان به پایان رسید و آنها توانستند با هت تریک سامان نریمان جهان و گلزنی لوسیانو ادینیو در مقابل تنها گل امید ابراهیمی به پیروزی پرگلی دست پیدا کنند.


پس از گذشت یک سال بازهم این دیدارها به همان ترتیب در تهران و تبریز برگزار خواهد شد و این بار تفاوتی با فصل پیش دارد و آن هم اینکه پیروزی در این بازی ها حداقل برای سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی حیاتی است و این سه تیم نیاز مبرم به سه امتیاز بازی های خود در هفته بیست و نهم دارند.


باید دید این تصادف جالب نتایج مشابهی را به همراه دارد و یا این بار نتایج دیگری در تهران و تبریز رقم خواهد خورد؟

دیدگاه‌ها