کد خبر : 1324050 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 19:58 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده هواردان هستیم؛

صالح: ما به لحاظ فنی فراتر از انتظارات بوده‌ایم

مربی تیم استقلال که به جای پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پایان بازی حاضر شد معتقد است آبی پوشان از لحاظ فنی فراتر از انتظارات بوده اند و نبود بازیکن طراح در استقلال ربطی به او ندارد.

صالح: ما به لحاظ فنی فراتر از انتظارات بوده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، شکست استقلال در دیدار حساس مقابل تراکتورسازی در دیداری خانگی که شانس این تیم را برای قهرمانی به حداقل رساند دلیلی شد تا مجید صالح مربی استقلال به جای پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پایان بازی حاضر شود. او این طور گفت:


با برد مقابل صبا آسیایی شدن را قطعی می کنیم
آقای مظلومی شرایط خوبی نداشتند و نتوانستند به این نشست بیایند. بازی را خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه نخست به گل رسیدیم. در روزی که بیشتری تاکید را روی اشتباهات فردی داشتیم، اشتباهات فردی در بدترین زمان ممکن رخ داد. متاسفانه حساسیت بازی باعث این اتفاق شد و توقع داریم بازیکنان حرفه‌ای‌تر عمل کنند. دقیقا در لحظاتی که باید تیم برای بردن به بازی برمی‌گشت ، اشتباه کردیم. ما یک بار بازی را برگرداندیم ولی زمان نبود تا دوباره بازی را برگردانیم. باید به بازی با صبا فکر کنیم و مثل بعد از دربی تیم را آماده کنیم. با یک تساوی برابر صبا می‌توانیم سهمیه را قطعی کنیم و در صورت برد هم باید به بازی‌های دیگر توجه کنیم. البته باید به فینال حذفی هم فکر کنیم.


در مورد تنش رحمتی و قلعه نویی نمی توانیم قضاوت کنیم
ما تا نتوانیم فیلم را بازبینی کنیم، نمی‌توانیم قضاوت کنیم که چه کسی بحث را شروع کرده است. این چیزی نیست که مربوط به امروز باشد و ربطی به مسائل فنی ندارد. هر دو طرف باید طوری رفتار کنند که دیگر شاهد این اتفاقات نیافتیم.


ما به لحاظ فنی فراتر از انتظارات بوده ایم
اینکه ما بازی‌ساز نداریم که ربطی به طراحی تمرین ندارد. ما تیمی داریم که به نسبت تیم های دیگر به لحاظ سرمایه انسانی جایگاه خوبی ندارد. با این تیم، مظلومی قول داد سهمیه کسب شود. ما توقعات را بالا بردیم. تا امروز چهار باخت داشته‌ایم و این نشان از موفقیت ماست. اگر دهم جدول بودیم چه می‌گفتید؟ ما به لحاظ فنی فراتر از انتظارات بوده ایم. ما انقدر سطح بالا بوده‌ایم که باید جوابگوی باخت باشیم. ما شرمنده هواداران هستیم. من عقبه بازی در استقلال را ندارم و سه سال است با هواداران خو گرفته‌ام. حرف من جز عذرخواهی هیچ چیزی نیست. این بازیکنان بیش از توانشان نتیجه گرفته اند.

در همین استقلال پوست اندازی شده است
وقتی می گوییم 24 هفته صدر بوده‌ایم، نشان از تمرین خوب ماست. روی یک بازی نمی‌توان قضاوت کرد. تیم‌هایی که جلوی ما باختند دوست داشتند ببازند؟ خوب اشتباه کردند و ما استفاده کردیم. اگر ما بتوانیم صبا را ببریم امتیازمان چقدر می‌شود؟ ما در فینال حذفی هم هستیم. ما از اول فصل بازیساز نداشتیم. جابر انصاری خودش را وقف تیم کرده است. ما از جوانان تیم‌مان خوب بازی گرفته‌ایم. به جوانان بازی دادن دل و جرات می‌خواهد . در تمرین نمی‌توان تجربه را به بازیکنان داد. در همین استقلال پوست اندازی شده است. ما در استقلال تغییر نسل ایجاد کرده ایم و فصل بعد چه باشیم چه نباشیم، باید تغییراتی در تیم باشد تا بهتر شویم. متاسفانه در فوتبال ایران اول نتیجه دیده می‌شود.

ریسک کردیم و روی آن ایستاده ایم
ما مشکلاتی داریم و ادعا نمی کنیم که کامل هستیم. اشتباهاتی بوده که این نتیجه به دست آمده است. ما می گوییم این موجودیت تیم ماست. ریسک کردیم و روی آن ایستاده ایم. شاید مردم و مدیریت بپسندند. ایرادها همیشه هست. تیم قهرمان هم اشتباه دارد ولی کمتر از دیگران. استقلال اگر بتواند کسب سهمیه کند، می تواند زمان داشته باشیم که کار دیگری بکنیم. ما می توانیم یک فرشید اسماعیلی داشته باشیم. هیچکس فکر نمی کرد بعد از داربی سه گل به فولادی بزنیم که بهترین تیم نیم فصل ما بود.


مظلومی شجاعانه تعویض می کرد
حضور بازیکنانی مثل شعبانلو در زمین شجاعت مظلومی را می رساند و به نظرم این بازیکن بد هم بازی نکرد. نورافکن هم یک روز برای اولین بار به میدان رفت. تراکتور بهترین بازیکنان را دارد. شما سروش رفیعی را هیچوقت با شعبانلو نباید مقایسه کنید. او ملی پوش بوده و شعبانلو یک جوان است که اول راه است. در مورد تعویض هم باید بگویم که عمران زاده را به جلو بردیم و خیلی از تیم ها مثل تراکتورسازی روی این قضیه برنامه دارند. به عبارت دیگر تعویض تاکتیکی داخل زمین انجام دادیم.

دیدگاه‌ها