کد خبر : 1324078 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 21:38 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های عجیب مدیرعامل سیاه جامگان

عباسی: داور بازی می خواست من را بکشد!

مدیرعامل سیاه جامگان می گوید ای کاش از داوران جوان در لیگ استفاده می شد تا در صورت اشتباهات آنها امیدوار می شدیم کسب تجربه می کنند. داور با تجربه بازی امروز من را تهدید به مرگ کرد!

عباسی: داور بازی می خواست من را بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی پس از پایان بازی تیم های سیاه جامگان و ذوب آهن که داور این دیدار درگیری لفظی پیدا کرد در این باره می گوید: نمی دانم چه بگویم، فقط می توانم بگویم در زمان جنگ تحمیلی عراقی ها نتوانستند ما را از بین ببرند اما داور این بازی می خواهد من را بکشد! در پایان بازی به او می گویم آقای محترم شما اگر خطا روی بازیکن ما را می گرفتید کار به پنالتی ناحق نمی کشید تا بر علیه ما پنالتی بگیرد ایشان به من می گوید تو نمی فهمی، می گویم آقا! من نمی فهمم شما بر علیه پنالتی گرفتی که نباید می گرفتی ایشان می گوید برو، وگرنه می کشمت!


او ادامه داد: ناظر بازی هم عوض اینکه جلوی دهان او را بگیرد تا توهین نکند جلوی دهان من را می گیرد! من را می کشی؟ اینجا مگر چاله میدان است که هرکسی دیگری را تهدید به مرگ کند؟ در بازی های قبلی هم داور میدان می آید و آقای کاظمی را تهدید می کند که من بچه فلان جا هستم و از این حرف ها! چشم فدراسیون فوتبال روشن با این وضعیت داوری و تهدید ها. کار به جایی رسیده که ما الان در این فوتبال تامین جانی نداریم.
عباسی ادامه می دهد: آقای جهانبازی چرا می خواهد من را بکشد؟ به خاطر اینکه دستم در جیب خودم است و در جیب دولت نیست؟ نمی دانم یا شاید نمی توانم بعضی ها را تامین کنم می خواهد من را بکشد! فقط می توانم بگویم متاسفم که در پایان یک دیدار در بالاترین سطح فوتبال ایران داوری به نام یداله جهانیازی مدیرعامل یک باشگاه را تهدید به مرگ می کند.


او ادامه داد: شما ببینید چند هفته است که سر ما بریده می شود، در بازی برابر فولاد دو پنالتی که خودشان هم تایید کردند برای ما گرفته نمی شود، در دیدار برابر سایپا هم که همه دیدند یک اوت اشتباه وارد دروازه ما شد، من نمی گویم به نفع ما بگیرند من می گویم لااقل حق ما را بدهند، بخش خصوصی که می آید به میان نباید اینگونه فراری اش داد.


مدیرعامل مشهدی ها می گوید: آقای داور حداقل 10، 15 کیلو اضافه وزن دارد، ای کاش به جای امثال ایشان چهار تا جوان می آوردند که اگر اشتباهی هم می کردند دلمان خوش بود که کسب تجربه می کنند. امیدوارم سازمان لیگ حواسش به بازی هفته آخر باشد، به خدا دلم نمی آید بگویم ملوان به دسته اول برود چون همه می دانند این تیم چقدر محبوب است، آنها هم مانند ما لطمه زیادی از داوری ها دیده اند. اما امیدوارم همه مسئولان بازی های هفته آخر را در نظر داشته باشند تا حقی ناحق نشود.

دیدگاه‌ها