کد خبر : 1324121 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 23:25 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف: نگران امنیت یورو نیستیم

مدیر تیم‌های ملی آلمان معتقد است نمی‌توان در تورنمنت فرانسه بیش از اندازه احتیاط کرد.

بیرهوف: نگران امنیت یورو نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، به رغم وجود مخاطراتی امنیتی در فرانسه بازیکنان تیم ملی آلمان نمی‌بایست بیش از حد تحت تدابیر ویژه‌ای نگهداری شوند. اولیور بیرهوف با این مقدمه به روزنامه "ولت ام زونتاگ" گفت:" در مورد مقوله امنیت ما حداقل فعلا اطلاعاتی نداریم که نشان دهد لازم است مراقبت‌ها را تشدید کنیم. نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم بازیکنان را بیش از پنج هفته زندانی کنیم."


بعد از حمله تروریستی 13 نوامبر 2015 در شهر پاریس فدراسیون فوتبال آلمان با اشاره به نزدیک بودن برگزاری جام ملت‌های اروپا خواستار تشدید تدابیر امنیتی از سوی میزبان این تورنمنت شد. بیرهوف در اینباره اذعان کرد:" البته در مقایسه با رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل شرایط واقعا کنترل‌شده‌تر است و حتی منطقه‌ای که قرار است رسانه‌های ما مستقر شوند کاملا حفاظت می‌شود.

 

 

 

 

البته ما می‌دانیم که باید محیطی را فراهم کنیم که در آن بازیکنانمان حتی‌الامکان خود را آزاد احساس کنند. هدفمان این است که روحیه و فراغ بالی که تیم در برزیل داشت را با خود به فرانسه ببریم. می‌خواهیم بچه‌ها راحت بروند و بیایند و با هم صحبت کنند و احساس آرامش کنند. از اینرو در کنترل آنها درون هتل زیاده‌روی نخواهیم کرد."


گفتنی است جام ملت‌های اروپا 2016 از دهم ژوئن در فرانسه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها