کد خبر : 1324158 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:29 | 81.5K بازدید | 19 دیدگاه

حاج محمدی از شادی عجیب تا گریه و اشک

آنالیز تصویری گل‌های خورده استقلال

محرومیت هرائر مگویان از بازی مقابل تراکتور باعث شد تا مظلومی از ترکیب عمران زاده و حاج محمدی در قلب خط دفاع استفاده کند.

آنالیز تصویری گل‌های خورده استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست ونهم و ماقبل پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی پذیرای سرخ پوشان تبریزی بود که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم متحمل شکست شد تا عملا شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند.


بی تردید یکی از تاثیرگذارترین چهره های این بازی امین حاج محمدی بود. چرا که با به ثمر رساندن یک گل و تاثیر مستقیم روی دو گل تراکتورسازی نقش بسزایی در خلق این نتیجه داشت.


حاج محمدی در دقیقه 14 بازی، روی ارسال خسرو حیدری آبی پوشان را از رقیب خود پیش انداخت تا نوید یک بازی پرگل و جذاب را بدهد. جالب اینکه فاصله بین خوشحالی و شادی برای امین حاج محمدی دقایقی بیشتر طول نکشید. وقتی توپ را وارد دروازه تراکتورسازان کرد خوشحالترین بازیکن در ترکیب استقلال بود. آنقدر خوشحال که مدام با دستش به پیشانی می کوبید و دوست داشت به همه بگوید که این گل را او زده است! اما در دقیقه 21 در حالی که سید مهدی رحمتی توپ سرگردان روی هوا را در محوطه جریمه در آغوش گرفته بود،به حاج محمدی برخورد کرد که مکث بعدی باعث گلزنی تراکتوری ها شد .

 

 


او در صحنه گل دوم هم موفق نشد پاس فرزاد حاتمی را قطع کند تا توپ به سروش رفیعی برسد تا حریف در خانه از استقلال پیش بیفتد .

 

 


اوج اشتباهات این بازی روی گل سوم بازیکنان تراکتورسازی بود. جایی که پاس میلاد فخرالدینی را دریافت کرد و در حالی که چند گزینه پیش رو داشت بدترین راه ممکن را انتخاب کرد. این مدافع آبی پوشان هم میتوانست در این صحنه حنیف عمران زاده را صاحب توپ کند، هم میتوانست با پاس رو به عقب سید مهدی رحمتی را صاحب توپ کند و هم میتوانست با یک ارسال توپ را از منطقه خطر دور کند. اما این بازیکن بدترین تصمیم را گرفت و قصد داشت توپ را از میان دو مهاجم تراکتور یعنی نانگ و فرزاد حاتمی عبور دهد که در این امر نا موفق بود و نانگ توپ را از حاج محمدی گرفت و در حالی که با رحمتی تک به تک شده بود موفق شد گل برتری تراکتوری ها رو به ثمر برساند و امید های استقلال برای قهرمانی را نا امید کند.

 

 

در هر صورت فوتبال روی بدش را به حاج محمدی نشان داد.آنقدر بد که او در پایان این بازی اشک ریخت.

دیدگاه‌ها