کد خبر : 1324169 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:00 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

لباس سوشا باز دردسرساز شد

حمله بازیكنان به سفینه در تمرین پرسپولیس!

پرسپولیسى ها بعد از پیروزى برابر گسترش در درفشى فر حضور یافتند تا تمرین ریكاورى خود را پشت سر بگذارند.

حمله بازیكنان به سفینه در تمرین پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانكو ايوانكوويچ بعد از پيروزى ٤ گله در تبريز برابر گسترش در درفشى فر حضور يافتند و زير نظر كادرفنى ريكاورى كردند.

 


* برانكو ايوانكوويچ به همراه كادرفنى اش با ون اختصاصى اش از ساعت ١٠:٣٠ دقيقه در درفشى فر حضور يافت و كريم باقرى نيز بلافاصله بعد از او به محل تمرين آمد.

 


* حدود ٥٠ هوادار با حضور در درفشى فر به تشويق بازيكنان پرداختند و درخواست كردند با پيروزى در بازى پايانى قهرمانى را به نام اين تيم كنند.

 


* لوكا ماريچ و جرى بنگستون زودتر از ساير بازيكنان در چمن حضور يافتند و به كرى خوانى پرداختند. اين دو براى گل كردن توپ از روى نقطه پنالتى به صورت مستقيم با يكديگر به رقابت پرداختند.

 


* تمرين پرسپوليس طبق اعلام كادرفنى، قرار است از ساعت ١١ آغاز شود.

 

* محسن بنگر امروز در كنار ديگر بازيكنان به دويدن دور زمين پرداخت و به نظر مى رسد مصدوميتش بهبود يافته است.


* ميلاد كمندانى و رضا خالقى فر نيز كه در روزهاى اخير به دليل مصدوميت قادر به همراهى پرسپوليس نبودند، در تمرين امروز حضور يافتند و همراه سايرين دستورات برانكو را اجرا كردند.

 

* يك دستگاه دوربين هلى شات برفراز درفشى فر در حال تصويربردارى از تمرين پرسپوليس است.

 

* شوخى بازيكنان پرسپوليس با اين دوربين لحظات جالبى را خلق كرد و بازيكنان و خصوصا محسن مسلمان قصد داشتند با در آوردن كفش خود و پرتاب به سمت آن، اين دوربين يا به قول خودشان سفينه فضايى را منهدم كنند.

 

* شوخى بازيكنان و عدم تمركز آنها روى تمرين با واكنش برانكو همراه شد و او به اين مساله اعتراض كرد و خواهان نظم در تمرين شد.

 

* سوشا مكانى، الكساندر لوبانف و دو دروازه بان ديگر پرسپوليس جدا از ساير بازيكنان به تمرين اختصاصى زير نظر پاناديچ پرداختند. لباس متفاوت سوشا با ديگر دروازه بانان باعث اعتراض پاناديچ شد و او به تعويض و ست لباس خود پرداخت.


* رضا چلنگر، مترجم سابق برانكو نيز در تمرين امروز حضور يافت.


* بازيكنان اصلى بعد از دقايقى دويدن دور زمين، در يك نيمه به بازى فوتبال پرداختند.


* بازيكنان بعد از انجام تمرين، به استخر خواهند رفت تا تمرين ريكاورى خود را به پايان برسانند.

 

* در حالى كه در پايان تمرين يك راس گوسفند زير پاى بازيكنان قربانى شد، لوكا ماريچ بازيكن كروات اين تيم به شدت متاثر شد و مسير خود را تغيير داد.


* مهدى طارمى نيز از قصاب خواست تا بعد از عبور او قربانى را انجام دهد.

دیدگاه‌ها