کد خبر : 1324170 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:04 | 114.8K بازدید | 24 دیدگاه

هیئت مدیره به دنبال برکناری مظلومی

افشارزاده تا جمعه صبر می‌کند

استقلال بازی بزرگ فصل را در بدترین شرایط ممکن به تراکتورسازی باخت تا نه تنها امیدهایش برای قهرمانی به حداقل برسد بلکه برای کسب سهمیه آسیا نیز با تردیدهایی روبرو شد.

افشارزاده تا جمعه صبر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات رقم خورده در بازی استقلال با تراکتورسازی باعث شد تا بار دیگر اردوی آبی پوشان پایتخت در تیررس شایعات و خبرهای ضد و نقیض زیادی قرار بگیرد. در این بین صحبت های مقداد نجف نژاد هم مزید بر علت شد تا شائبه برکناری سرمربی و ایجاد تغییرات روی نیمکت این تیم جدی تر از همیشه به گوش برسد.


نجف نژاد که همواره به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت های جنجالی داشته این بار مدعی شد در نشست آتی هیات مدیره طرحی را ارائه خواهد داد که می تواند باعث نجات استقلال در دو بازی حساس باقی مانده شود چون با شرایط فعلی کسب سهمیه آسیایی استقلال هم در خطر است.


او صراحتا از احتمال برکناری پرویز مظلومی هم صحبت کرده تا این موضوع که از مدت ها قبل بحث تغییرات در نیمکت استقلال به موضوع اصلی نشست های هیات مدیره تبدیل شده بود، صحه بگذارد. اما این که تصمیم رئیس هیات مدیره و اعضای احتمالی هیات در قبال نیمکت چه خواهد بود نیز می تواند جالب توجه باشد. البته آبی ها فعلا گزینه دم دستی برای حضور روی نیمکت ندارند جز فرهاد مجیدی که دیروز بازهم نشان داد چهره محبوبی است . البته او فعلا علاقه ای به سرمربیگری ندارد مگر آنکه رایش را بزنند.


گفته می شود در سونامی احتمالی در باشگاه استقلال اگر پرویز مظلومی در نشست آتی هیات مدیره برکنار شود هیچ بعید نیست فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت برای دو بازی حساس با صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر و همچنین ذوب آهن در فینال حذفی روی نیمکت بنشیند(این خبر تایید شده نیست) . البته بهرام  افشارزاده با این تغییر مخالف است و به عقیده او استقلال باید تا روز آخر لیگ پای مظلومی بایستد و اگر در بازی صبا نتیجه خوب حاصل نشد ، دست به تحول  برند.


اگر حرف ، حرف مدیرعامل استقلال باشد آبی ها قبل از فینال حذفی مربی تازه ای خواهند داشت البته به شرط شکست در قم.

دیدگاه‌ها