کد خبر : 1324173 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:05 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

این پرسپولیس مهارنشدنی است

کمالوند: بازی در یادگار به ما ضربه زد

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد تیمش هرطور شده باید در لیگ برتر رتبه هشتم را به دست آورد.

کمالوند: بازی در یادگار به ما ضربه زد

فراز کمالوند درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" می گوید: پرسپولیس دیروز خیلی خوب بازی کرد و ما هم بد کار نکردیم. این تیم باکیفیت کار کرد و بازیکنانش انگیزه بالایی داشتند.ما هم سعی کردیم تیم را آماده مسابقه کنیم تا حداقل از رتبه هشتم خودمان پایین نیاییم اما شرایط به گونه ای پیش رفت تا به مشکل بخوریم. گلی که محمد انصاری به ثمر رساند، کمی تیم ما را دچار مشکل کرد. اگر یک بر صفر به رختکن می رفتیم، شرایط فرق می کرد.


پرسپولیس واقعا خوب است


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: این پرسپولیس واقعا تیم خوبی است. تیمی که دیروز 4 گل به ما زد، دو هفته پیش 4 گل هم به استقلال زد تا نشان دهد مهارنشدنی است. ضمن اینکه تیم ما هم مشکلات زیادی داشت. ما از زمانی که محمد نصرتی مصدوم شده در خط دفاع دچار مشکل شدیم و 14، 15 گل دریافت کردیم.


نوشی بی تجربه نیست


سرمربی گسترش فولاد درباره اشتباهات داود نوشی صوفیانی در بازی دیروز تاکید می کند: دروازه بان اول ما گئورگیف در تمرین روز جمعه دچار آسیب دیدگی شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. البته داود نوشی هم گلر بی تجربه ای نیست. او پارسال کل نیم فصل دوم برای ما به میدان رفت و تیم از سقوط نجات پیدا کرد. نوشی چند هفته پیش جلوی استقلال بازی کرد و عملکردش خوب بود.


انتقاد از تغییر مکان مسابقه


وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان می کند: من اهل بهانه جوبی نیستم اما اعتقاد دارم تغییر مکان برگزاری مسابقه روی تیم ما تاثیرگذار بود. همه تیم ها در این فصل 15 بازی میزبان بودند و ما 13 بازی چون جلوی پرسپولیس و تراکتورسازی در زمین خودمان بازی نکردیم. نمی شود ضعف های خودمان را کتمان کنیم اما زمین مسابقه یکی از دلایل شکست ما بود. ضمن اینکه پرسپولیس واقعا خوب است.


باید هشتم شویم


کمالوند درباره دیدار با فولاد می افزاید: بازی سختی داریم. تمام تلاش ما این است تا فولاد را ببریم و از جریمه اعضای تیم جلوگیری کنیم. ما باید بتوانیم رتبه هشتم را برای خود به ارمغان بیاوریم. هرچند شهرام گودرزی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و گئورگیف هم مشخص نیست می تواند بازی کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها