کد خبر : 1324203 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد رسمی تمدید قرارداد به مدافع ایرانی

پژمان منتظری در الاهلی می‌ماند

با بسته شدن پرونده این فصل از رقابت‌ها برای باشگاه الاهلی مالکان این تیم برنامه‌های تقویت الاهلی برای فصل آتی را آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، الکاس اعلام کرد بعد از شکست در مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ و اتمام فعالیت‌های این فصل الاهلی در فوتبال باشگاهی قطر مسئولان این باشگاه در اولین گام برای تقویت تیم برای فصل آتی پرونده تمدید قرارداد بازیکنان خارجی خود را در دستور کار قرار دادند.


به نوشته الکاس باشگاه الاهلی در اولین گام پیشنهاد جالب توجهی روبروی پژمان منتظری و موبیلی مهاجم کنگویی قرار داد تا زمینه ماندن آنها در جمع سبزپوشان را فراهم کنند. در این گزارش آمده است:«منتظری و موبیلی بعد از بازی‌های خوبی که در اولین سال از حضور در الاهلی انجام دادند حالا یک پیشنهاد جالب توجه برای ماندن دریافت کرده‌اند».


این درحالی است که الکاس در خصوص دو ستاره خارجی دیگر الاهلی هم نوشت مجتبی جباری با وجود قراردادی که تا یکسال دیگر دارد هنوز مشخص نیست ماندنی باشد درست مثل محسن یاگور که به صورت قرضی از باشگاه القطر به الاهلی آمده بود و حالا برای ماندن باید بار دیگر رضایت مدیران باشگاه سقوط کرده قبلی را جلب کند.

دیدگاه‌ها