کد خبر : 1324210 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:29 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان پرسپولیس هادی است

عالیشاه: امیدوارم دیگر از این گل‎ها نخوریم

کاپیتان پرسپولیسی ها در بازی روز گذشته می گوید این تیم گل هایی دریافت می کند که توپ هایی کاملا اتفاقی است، او می گوید از این گل ها در لیگ برتر فقط پرسپولیس دریافت می کند.

عالیشاه: امیدوارم دیگر از این گل‎ها نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در رابطه با بازی پرسپولیسی ها در برابر گسترش فولاد گفت: دیدار خوبی بود و خوشحالم با پیروزی از کورس قهرمانی عقب نماندیم.


وی در رابطه با دو گلی که سرخ پوشان در این بازی دریافت کردند گفت: امیدوارم گل هایی که دریافت می کنیم کمی حرفه ای تر باشد، البته فوتبال است و گل خوردن در آن طبیعی است اما فکر می کنم فقط ما داریم از این گل ها دریافت می کنیم. توپ هایی که کاملا شانسی وارد دروازه ما می شود.


او درباره ضعف دفاع سرخ پوشان در دریافت این گل ها گفت: اصلا بحث ضعف دفاع نیست، تیم ما کاملا یکدست و نتیجه گیری آن هم به خاطر یکدل بودن است، هرکسی کار خود را به خوبی انجام می دهد، از تدارکات تا بازیکنان و ...، همه به نحو احسن به کار خود می پردازند.


هافبک پرسپولیسی ها درباره شکست راحت تیم راه آهن گفت: شکست دادن تیم راه آهن به این راحتی ها هم که همه می گویند نیست، دو فصل پیش که با آقای دایی در این تیم بودیم در دقایق آخر دروازه مان باز شد و شانس حضور در کورس قهرمانی را از دست دادیم، ما نباید برای این بازی مغرور شویم و باید با تمام وجود خودمان را برای کسب سه امتیاز آماده کنیم.


او ادامه داد: ریش و قیچی دست خودمان است و نباید مغرور شویم و در باد این برد بخوابیم، باید تمام تلاش خود را بکنیم که ابتدا سه امتیاز را بگیریم و بعد از آن هم به تفاضل گل فکر کنیم.


عالیشاه در پایان راجع به خوش یمن بودن کاپیتانی خود در پرسپولیس گفت: قبلا هم گفتم کاپیتان پرسپولیس هادی است، نه تنها امسال بلکه در سال های آینده هم هادی کاپیتان پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها