کد خبر : 1324218 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:39 | 166.4K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکن راه آهن هستم و هرگز کم کاری نمی کنم

عبدی: بین بقا و قهرمانی پرسپولیس گیر کردم!

کاپیتان تیم راه آهن تهران هم دوست دارد راه آهن در لیگ بماند و هم پرسپولیس قهرمان شود؛ اتفاقی که ممکن نیست!

عبدی: بین بقا و قهرمانی پرسپولیس گیر کردم!

بهادر عبدی درباره پیروزی یک بر صفر راه آهن مقابل سپاهان به "ورزش سه" می گوید: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این بازی برای ما آخرین بود تا بتوانیم امیدهای خود را زنده نگه داریم. تلاش زیادی انجام دادیم و موقعیت هایی داشتیم که استفاده کردیم و پیروز شدیم.


او ادامه می دهد: متاسفانه موتور تیم ما کمی دیرروشن شد. ما باید از دو، سه هفته قبل روند پیروزی هایمان را ادامه می دادیم که اگر اینطور می شد، الان ماندنمان در لیگ قطعی شده بود. با این حال راضی هستیم به رضای خدا و امیدوارم هرچه خیر است، پیش بیاید.


کاپیتان راه آهن درباره دیدار هفته پایانی تیمش مقابل پرسپولیس بیان می کند: فکر می کنم هیچ تیمی که در حال سقوط باشد، دوست دارد هفته آخر با تیمی بازی کند که برای قهرمانی نیازمند 3 امتیاز است. سخت ترین قرعه ای که به ما افتاده، همین است. با این حال نباید فقط به جنبه های منفی این بازی نگاه کنیم. راه آهن همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس بهترین بازی ها را به نمایش گذاشته و انشاءالله در بازی روز جمعه نیز بهترین عملکرد را خواهیم داشت.


عبدی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند: نمی توانم دروغ بگویم؛ من از بچگی پرسپولیسی بودم و همیشه آرزوی قهرمانی این تیم را داشتم. از سوی دیگر بازیکن راه آهن هستم و برای موفقیت تیمم باید هرکاری از دستم برمی آید، انجام دهم. متاسفانه شرایطی برایم پیش آمده که بین قهرمانی پرسپولیس و بقای راه آهن گیر کرده ام و نمی دانم چه می شود! البته به هیچ عنوان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنم و سعی خواهم کرد جوانمردی را سرلوحه کارم قرار دهم.


وی درباره شرایط مهرداد محمدی می افزاید: مهرداد چند هفته ای نتوانسته بود گل بزند اما فکر می کنم همه چیز از آن پنالتی شروع شد که من به او دادم. خودش هم این مساله را می گوید. مهرداد بازیکن خیلی خوبی است و امیدوارم روندی که شروع کرده، ادامه دار باشد.

 

دیدگاه‌ها