کد خبر : 1324220 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:43 | 38.7K بازدید | 2 دیدگاه

علیرضا در بین بهترین پاسورهای لیگ برتر هلند

اروپایی شدن جهانبخش و آلکمار (گزارش تصویری)

در هفته پایانی لیگ برتر هلند آلکمار در حضور ستاره ایرانی خود توانست با برتری مقابل اوترخت جایگاه چهارمی اش را قطعی کرده و جواز صعود به یورو لیگ را دریافت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های هفته پایانی لیگ برتر هلند آلکمار در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی داشت به مهمانی اوترخت رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش برتر نسبت به میزبان با نتیجه 3-1 به برتری رسیده تا با کسب 59 امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد. رتبه ای که آنها را در کنار فاینورد راهی رقابت های یورولیگ فصل آینده کرد تا سهمیه اروپایی به دست بیاورند.


آلکمار در حالی توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد که نیم فصل نخست را در مکان یازدهم به پایان برده بود اما در نیم فصل دوم این تیم با درخشش بازیکنانی همچون جهانبخش، هنریکسن، رون ولار و یانسن به یکباره اوج گرفت و در مقاطعی تا رتبه سوم هم پیش رفت و در نهایت کارش را در بین چهار تیم برتر هلند به پایان برد.


جهانبخش در بازی برابر اوترخت هم 83 دقیقه برای آلکمار بازی کرد و در دقایق حضورش باز هم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد تا جایی که روی دو گل از سه گل تیمش در مقابل اوترخت تاثیر گذار بود. با عملکردی که جهانبخش با پیراهن آلکمار به خصوص در نیم فصل دوم و در سال 2016 ارائه داد این بازیکن ایرانی جزو کاندیداهای بهترین پاسور لیگ برتر هلند قرار گرفت.


هم تیمی های جهانبخش در آلکمار بعد از اتمام بازی با اوترخت و صعود به رقابت های اروپایی جشن و پایکوبی ویژه ای در رختکن و زمین ورزشگاه به راه انداختند و در بازگشت به آلکمار هم در بین خیل عظیم طرفداران شان شادی خود از این موفقیت را جشن گرفتند تا پایان خوشی برخلاف شروع ناامیدکننده رقم زده باشند.


علیرضا جهانبخش با بسته شدن پرونده این فصل از رقابت های باشگاهی هلند تا چند روز دیگر به ایران برمی گردد تا بعد از استراحت چند روزه خودش را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی و سفر دوباره به اروپا برای برگزاری بازی های دوستانه ملی آماده کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها