کد خبر : 1324226 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:53 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

مگر آبرو و شرفش را از سر راه آورده است؟

کیانی: انتظار داشتند قلعه‌نویی شل بازی کند

کاپیتان تیم تراکتورسازی نسبت به اتفاقات بازی دیروز با استقلال واکنش نشان داد.

کیانی: انتظار داشتند قلعه‌نویی شل بازی کند

مهدی کیانی درباره برتری 3 بر 2 تراکتورسازی مقابل استقلال به "ورزش سه" می گوید: بازی بسیار سختی بود. شرایط مسابقه طوری بود که دو تیم برای برد بازی می کردند و به پیروزی نیاز داشتند. بازی منطقی و خوبی انجام دادیم و فکر می کنم تیم برتر میدان بود. خوشحالم که 3 امتیاز را به حساب خود واریز کردیم.


رحمتی فکر می کرد شل بازی می کنیم؟
او با اشاره به حرکات مهدی رحمتی تاکید می کند: فوتبال همین است دیگر. ما اگر قرار بود ببازیم که اصلا به تهران نمی آمدیم. تیم ما یک تیم پرطرفدار است و چشم میلیون ها آذری به تراکتورسازی است. قرار نیست جلوی هیچ تیمی شل بازی کنیم. آقایان کلی جو دادند که شرایط تغییر کند اما دیدید که ما بسیار خوب بازی کردیم و به هدفمان رسیدیم.


به جو ورزشگاه کاری نداشتیم
هافبک تراکتورسازی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: ما از ابتدای بازی یکدل شده بودیم که بازی را با برد پشت سر بگذاریم. کاری هم به جو ورزشگاه و درگیری ها نداشتیم. خدا کمک کرد و با صحبت هایی که امیر قلعه نویی انجام داد، توانستیم از نقاط ضعف حریف به این تیم ضربه بزنیم. فکر می کنم بازی خیلی خوبی هم انجام دادیم.


مگر قلعه نویی آبرویش را از سر راه آورده؟
کیانی درباره شعارهایی که برخی هواداران استقلال علیه قلعه نویی سر دادند، بیان می کند: نمی دانم چه بگویم. مگر قرار بوده امیر قلعه نویی بیاید به بازیکنان اصلی استراحت دهد و تیمش را برای باخت به زمین بفرستد؟ او از تراکتورسازی پول گرفته و تعهد دارد. مگر قلعه نویی شرف و آبرویش را از سرراه آورده است؟ استقلالی ها اگر قلعه نویی را می خواستند، چرا او را بیرون گذاشتند؟ او بیشترین زحمات را برای استقلال کشیده است و پرافتخارترین مربی است. واقعا متاسف هستم که چنین مسائلی پیش می آید.


تلاش برای کسب سهمیه
وی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. انشاءالله یک برد خوب جلوی استقلال اهواز به دست می آوریم و می توانیم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها