کد خبر : 1324245 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 14:07 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان یک ریال هم نگرفته است!

قنبرزاده: بازیکنان نفت شاهکار کرده‌اند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: فکر می‌کنم این نتایج نفت کمتر از کسب سهمیه یا قهرمانی نیست.

قنبرزاده: بازیکنان نفت شاهکار کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده اظهار داشت: در جلساتی که داشتیم کلیه بدهی‌ها استخراج شده و مراحل نهایی انتقال در حال انجام است.

 

وی در مورد تهدید بازیکنان نفت در خصوص نرفتن به اردوی قبل از بازی با فولاد گفت: ما بازیکنان نجیبی داریم. آنها حق دارند. در همان روز هم تا ساعت 12.5 در کنار هم بودیم و صحبت کردیم که اتفاقا حرفهای درستی مطرح شد. آنها می‌خواستند تا مطالباتشان را مشخص و مکتوب دریافت کنند تا با خریدار جدید دچار مشکل نشوند.

 

قنبرزاده افزود: اطلاعات به روز شده و آخرین صورت حساب‌ها مشخص است و پس از تأیید‌ آنها را تقدیم بازیکنان خواهیم کرد. در واقع بازیکنان می‌خواستند تا مطالباتشان مکتوب شود چون قرارداد دارند و طی سال‌های گذشته هم این اتفاق می افتاد.در واقع رویه قانونی همین است و ظرف این چند روز کارهای قانونی را انجام می‌دهیم.

 

مدیرعامل نفت در مورد اینکه آیا بازیکنان با این وضعیت شاهکار نکرده‌اند، گفت: فکر می‌کنم این نتایج کمتر از کسب سهمیه یا قهرمانی نیست. بازیکنانی که زیر 25 درصد از قرارداد خود را گرفته اند و با این امکانات که بسیاری از بازی‌ها را به هتل‌ها نرفته اند فکر می کنم شاهکار کرده‌اند و این از حسن شایستگی آنهاست و اگر هم ضعفی باشد به باشگاه و مدیرانش برمی گردد.

 

وی افزود: این نتایج نشان دهنده خلاقیت، صبر، توانایی و نجیب بودن بازیکنان است و فکر کنم باید به بازیکنان نفت گفت که آنها بازیکنان نجیبی هستند که این همه صبر کردند و امیدوارم در پروسه انتقال تمام حق و حقوق آنها واصل شده و من هم قول می دهم در کنارشان باشم تا ضرر و زیانی حاصل نشود.

 

قنبرزاده در مورد نقش منصوریان گفت:‌برای نتایج تمام بازیکنان و کادر فنی علی الخصوص سرمربی نقش داشت و او بود که چالش‌ها را مدیریت کرد. اینکه الان در کورس کسب سهمیه هستیم یک طرف و اینکه منصوریان به جز موارد فنی و در کنار سرمربی بودن یک مدیر خوب و رفیق صمیمی برای بازیکنان بود نیز طرف دیگر. اگر او این نقش را نداشت بحران‌مان شدیدتر می‌شد.

 

وی افزود: جالب است که بدانید منصوریان امسال حتی یک ریال هم نگرفته و خیلی از جاها از جیب هم هزینه کرده و این در معاملات فوتبال قابل قبول نیست پس باید به جامعه مربیان تبریک بگویم که چنین مربی با اخلاقی از خانواده آنهاست که تا این اندازه صبر و حوصله دارد.

 

قنبرزاده در مورد اینکه چرا وزارت نفت به قضیه مشکلات این باشگاه ورود نمی‌کند، گفت: وزارت نفت مالک باشگاه است و من هم مانند منصوریان و بازیکنان در یک کشتی از مجریان محسوب می‌شویم و تصمیم‌گیرنده نیستیم. حالا در این برهه مشکلاتی حاصل شد و وزارت تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفته و ما فقط توانسته‌ایم تیم را در تهران نگه داریم.

 

مدیرعامل نفت در مورد اینکه بیرانوند گفته که با پرسپولیس مذاکره کرده است، گفت: همه بازیکنان حق دارند به فکر آینده خود باشند. اگر مذاکره‌ای انجام شده اشکالی ندارد. حتی آنها که قرارداد دارند چون حق‌شان است اما باید تمرکز بازیکنان روی بازی آخر باشد تا خدای نکرده عدم تمرکز روی برخی نتایج تأثیرگذار نباشد. پس باید بحث اخلاقی را هم ببینیم. دو روز دیگر لیگ تمام می شود و آنها می‌توانند با هر تیمی مذاکره کنند.

 

 

دیدگاه‌ها