کد خبر : 1324397 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 23:24 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

عقب‌نشینی سیتی از جذب هافبک دورتموند

احتمال دارد منچسترسیتی از جذب هافبک دورتموند عقب‌نشینی کند.

عقب‌نشینی سیتی از جذب هافبک دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو مجبور است بار دیگر از مستطیل سبز فاصله بگیرد و اینبار بیم آن می‌رود که این هافبک 25 ساله حتی از همراهی تیم ملی آلمان در جام ملت‌های اروپا 2016 باز ماند.

 

همانطور که دو سال پیش مصدومیت او از ناحیه کمر موجب شد ترانسفری که در آستانه آن قرار داشت محقق نشود، حال به نظر می‌رسد این داستان در حال تکرار است، چرا که اخیرا اخبار و شایعات بسیار زیادی پیرامون جدایی او از بروسیا دورتموند و رفتنش به خارج از آلمان منتشر می‌شد.

 

 

 


میشاییل زورک ،مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، روز گذشته درمورد این بازیکن گفت:" ایلکای در حال حاضر هنوز از شوک این مصدومیت بیرون نیامده است. ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت او چگونه پیش خواهد رفت."


به تازگی گفته می‌شد باشگاه منچسترسیتی برای جذب او پیشنهادی 23 میلیون یورویی به زردهای وست‌فالن ارائه کرده اما بعد از این آسیب‎دیدگی همه چیز بار دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حال چنانچه باشگاه آتی گواردیولا از جذب گوندوگان منصرف شود، دورتموندی‌ها آماده‌اند پیشنهاد یک ساله دیگری برای تمدید قرارداد این بازیکن ارائه کنند. توماس توخل در اینباره گفت:" مصدومیت بدترین دلیلی است که برای تمدید استفاده می‌شود."

دیدگاه‌ها