کد خبر : 1324416 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 01:13 | 71.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش تاج به استعفای کی‌روش

مهدی تاج با حضور روی خط برنامه نود به صحبت های کارلوس کی روش مبنی بر درخواستش برای قبول استعفا و همچنین پیراهن های تیم ملی واکنش نشان داد.

واکنش تاج به استعفای کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، تاج در ابتدای صحبت هایش ضمن تشکر از تمام اصحاب رسانه و کسانی که در مجمع به او رای دادند درباره رایزنی های صورت گرفته، گفت: طبیعی بود که مجمع با توجه به ارتباطم در طول 8 سال اخیر داشتم می توانست پیش بینی کرد که این مناسبات به سمت من باشد. اگر لابی به این معنی باشد که زنگ زده باشم یا صحبت هایی با آنها داشته ام بله این ها بوده است.


او در واکنش به صحبت های آجرلو مبنی بر رایزنی با مقامات سیاسی برای کسب این کرسی گفت: هر نوع رایزنی با مسوولان رده بالا را رد می کنم. هر کس محبتی به من داشته چه از وزارت ورزش و یا هر جای دیگر نظر خودشان بوده و من درخواستی نداشته ام.


مهدی تاج درباره جلسه اش با کارلوس کی روش گفت: ما 3-4 چالش داریم که باید این ها را حل کنیم. یکی بحث تیم ملی و امکانات ان است. دیگری بحث پخش تلویزیونی است. مساله آقای کی روش آمد در هیات رییسه و 11 مورد درخواست خود را گفت. نمی توان به کی روش گفت این درخواست زیاد است. ما بیش از سه ساعت به حرف هایش گوش دادم. من فکر می کنم حفظ ایشان به نفع فوتبال است و به شدت دنبال این بحث است.


رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر جدید پیراهن تیم ملی گفت: من از بندهای این قرارداد اطلاع ندارم و فردا خواهم دید. یکی از موارد کی روش نیز همین بود و عنوان کردند که وقتی من سرمربی تیم ملی هستم از من نیز استعلامی بگیرند. در قرارداد بندی وجود دارد که در صورت عدم کیفیت و تایید آن از سوی ما می توان قرارداد را فسخ کرد.


او در مورد دبیرکل خود نیز گفت: ممکن است در برخی بخش ها تغییراتی خواهیم داد. باید مجال داشته باشم و روی آن فکر کنم. اکنون تیم ملی 8 روز دیگر اردو دارد و ما نه لباس داریم نه پیراهن و نه اردوی مناسب. در نهایت نیز هفته پرفشاری در لیگ برتر خودمان داریم و باید اختتامیه مناسبی برگزار کنیم.


تاج در مورد بدهی فدراسیون فوتبال گفت: 13 میلیارد و 100 میلیون بدهی دارد که در صورت وصول طلب از فیفا آن صاف خواهد شد. بدهی در حال حاضر موجود است اما خبری از طلب ما نیست.


رییس فدراسیون فوتبال در مورد ضرب المثلی که عادل فردوسی پور اصرار داشت از ماهیت ان اطلاعات داشته باشد گفت: شما تشریف بیاورید در یک فرصت مناسب می گویم اگر گردش کنی چه می شود و اگر ....

دیدگاه‌ها