کد خبر : 1324522 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 14:10 | 128.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیاریو اسپورت

هشدار سه ستاره گرانادا به رئال: خریدنی نیستیم

این روزها بحث در نظر گرفتن پاداش از سوی رئالی ها برای بازیکنان گرانادا در صورتیکه بتوانند بارسلونا را در هفته پایانی لالیگا متوقف کنند بسیار داغ پیگیری می شود.

هشدار سه ستاره گرانادا به رئال: خریدنی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، این یک اتفاق جدید نیست و پیش از این در فوتبال اسپانیا شاهد آن بوده ایم. بارسلونا در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید، بخت اول قهرمانی در لالیگاست و در هفته پایانی به یک برد در زمین گرانادا نیاز دارد. شایعات حاکی از آن هستند که رئالی ها سعی دارند برای افزایش انگیزه در بازیکنان گرانادا به منظور متوقف کردن بارسا، مبالغی به آنها بپردازند.

 

 

سه بازیکن گرانادا به نام های کوئنکا، روچینا و لومبان که از ستاره های این تیم نیز محسوب می شوند، سابقه حضور در بارسلونا را دارند و به نظر می رسد که مقابل تیم سابقشان انگیزه بالایی نداشته باشند. این بازیکنان هدف اصلی رئالی ها هستند تا با پرداخت مبالغی باعث تهییجشان شوند.

 

اسپورت تیتر یک شماره امروز خود را بدین مساله اختصاص داده و مصاحبه هایی با این سه بازیکن ترتیب داده است. لومبان در همین رابطه به اسپورت گفته است:" خیلی از بازیکنان گرانادا وقتی در دسته پایین تر بودیم تلاش کردند تا تیم به لالیگا بیاید. ما دوست داشتیم فرصت بازی مقابل بارسا و رئال را کسب کنیم. این خود بزرگترین انگیزه برای ما محسوب می شود و نیازی به پول برای خوب بازی کردن مقابل بارسا نداریم."

کوئنکا:" همه این بحث های مربوط به گرفتن پول مسخره هستند. هرکسی که از خرید ما حرف می زند هیچ اطلاع و شناختی از گرانادا ندارد. من یک فوتبالیست هستم. من در ترکیه پول بیشتری نسبت به اسپانیا می گرفتم ولی ترجیح دادم به لالیگا برگردم. شنبه خواهید دید که با تمام توان مقابل بارسا به میدان خواهم رفت."

 

روچینا از کودکی در آکادمی فوتبال بارسلونا حضور داشت و در 19 سالگی وقتی در تیم دوم بارسا فرصت حضور پیدا نکرد، از این تیم جدا شد. او که بیش از دو بازیکن فوق به بارسلونا وابستگی دارد به اسپورت گفت:" همه باشگاه ها به دقت کنترل می شوند و نباید به شایعات توجه کرد. فرصت شکست دادن تیمی مثل بارسلونا همیشه پیش نمی آید. برای ما این بازی یک فرصت خوب برای عرض اندام است و می دانیم که چه فشاری روی بارسلونا وجود دارد. می خواهیم شنبه بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. همه بدانند که ما خریدنی نیستیم."

دیدگاه‌ها