کد خبر : 1324648 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:15 | 57.9K بازدید | 2 دیدگاه

عصبانیت مدافع سابق بایرن از گواردیولا

کارشناس شبکه اشپورت وان معتقد است کمال‌گرایی گواردیولا بالاخره روی بازیکنانش اثر منفی خواهد گذاشت.

عصبانیت مدافع سابق بایرن از گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا با ظرافت کاری منحصر بفرد و کمال‌گرایی‌اش بایرن مونیخ را به سطح جدیدی از فوتبال تکنیکی رسانده است و در این مورد هیچ جای انکاری نیست. با اینکه تیم او در بوندسلیگا دست‌نیافتنی بود، زیاد پیش آمد که کنار زمین بر سر بازیکنانش فریاد بزند یا برای بسیاری صحنه‌ها واکنش‌های عصبی و حساسی از خود بروز دهد.

 

این روزها و به ویژه پس از حمله لفظی گواردیولا به دستیارش در رختکن، شایعات متعددی در مورد نوع رفتار این مربی کمال‌گرا با بازیکنانش هم بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

 

توماس اشترونتز در شبکه "اشپورت وان" درمورد این مربی اسپانیایی گفت:" کمال‌گرایی هم از یک اندازه‌ای که بگذرد می‌تواند نتیجه معکوس بدهد. در اواخر بازی مقابل اینگول‌اشتات بعد از آنکه بایرن جلو افتاده بود و قهرمانی‌اش هم با توجه به باخت دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت، مسجل شد، باز هم می‌دیدم که پپ کنار زمین به آب و آتش می‌زد و برای پاس‌هایی که به اعتقاد او زیاد بلند یا زیاد کوتاه بود حرص می‌خورد.

 

این رویکرد اشتباه است و فکر می‌کنم اگر من بازیکن او بودم، خیلی اعصابم از دستش بهم می‌ریخت. کمال‌گرایی خوب است اما اگر در دقیقه 75 باز هم پافشاری بر نکته‌ای را شروع کنی، زیاده‌روی است و از نظر من معنی ندارد."
گفتنی است اشترونتز که زمانی در بایرن مونیخ و اشتوتگارت توپ می‌زد، در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها