کد خبر : 1324703 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 25.1K بازدید | 7 دیدگاه

سفر به اهواز توفیق اجباری برای ذوب آهن

ذوب آهن قبل از سفر به امارات برای رویارویی با العین باید سفری دشوار به اهواز داشته باشد تا در دیداری تعیین کننده به مصاف استقلال خوزستان مدعی قهرمانی برود.

سفر به اهواز توفیق اجباری برای ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت سه بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ذوب آهن در آستانه بازی حساس با استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر باعث شد تا دغدغه های کادر فنی این تیم به اوج خود برسد، مهره هایی که پرکردن جای خالی آنها سخت است.


 احسان پهلوان و هاشم بیک زاده در چند بازی گذشته مهره های تاثیرگذار در ترکیب ذوب آهن بودند و حالا به خاطر محرومیت نمی توانند در هفته پایانی برای تیم شان به میدان بروند آن هم در شرایطی که بازی اهواز برای ذوبی ها و سایر مدعیان قهرمانی از اهمیت خاصی برخوردار است چون هم تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان هم تکلیف قهرمان را مشخص می کند. در کنار آنها کاوه رضایی هم مصدوم است تا جمع غایبان اردوی ذوب آهن تکمیل شود.


البته با توجه به این که اصفهانی ها چند روز بعد از این بازی باید به مصاف العین امارات در پلی آف آسیا بروند به نوعی می توان گفت این محرومیت ها برای یحیی توفیق اجباری هم محسوب می شود چون او با استراحت این نفرات نگرانی از بازی هفته بعد با حریف اماراتی نخواهد داشت. حریفی که از قدرت زیادی برخوردار است و در خانه به هیچ حریفی باج نمی دهد. در کنار استراحت مهره های کلیدی سفر به اهواز که شرایط جوی نسبتا مشابهی با دبی دارد می تواند دیگر برگ برنده گل محمدی در آستانه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دیدگاه‌ها