کد خبر : 1324799 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 16:09 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان گرانادا:

رئال پول خوبی به‌عنوان پاداش به گرانادا می‌دهد

دروازه بان گرانادا با اظهارنظر اخیر خود، بر آتش شایعات در مورد احتمال پرداخت پول به عنوان پاداش از سوی رئال مادرید به بازیکنان گرانادا برای متوقف کردن بارسلونا افزوده است.

 رئال پول خوبی به‌عنوان پاداش به گرانادا می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث در نظر گرفتن پاداش از سوی رئالی ها برای بازیکنان گرانادا در صورتیکه بتوانند بارسلونا را در هفته پایانی لالیگا متوقف کنند بسیار داغ پیگیری می شود. البته این یک اتفاق جدید نیست و پیش از این نیز در فوتبال اسپانیا شاهد آن بوده ایم.

 

 

بارسلونا در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید، بخت اول قهرمانی در لالیگاست و در هفته پایانی به یک برد در زمین گرانادا نیاز دارد. شایعات حاکی از آن هستند که رئالی ها سعی دارند برای افزایش انگیزه در بازیکنان گرانادا به منظور متوقف کردن بارسا، مبالغی به آنها بپردازند.

 

ایوان کلاوا، دروازه بان گرانادا در همین رابطه به گل گفت:" بخاطر پیروزی بر سویا و حتمی شدن بقایمان در لالیگا، هفته را بسیار خوب آغاز کردیم و تمریناتمان نشاط خاصی داشته است. روحیه ما عالی است ولی هم تیمی هایم به من گفته اند که در اسپانیا پرداخت پاداش از سوی یک تیم خاص به بازیکنان تیم های دیگر برای افزایش انگیزه یک مساله عادی است. پول یک محرک خوب برای افزایش انگیزه هاست و ممکن است رئال مادرید به ما برای متوقف کردن بارسلونا پول خوبی بدهد."

 

گرانادا که بقایش حتمی شده، انگیزه بالایی برای مقابله با بارسلونا ندارد اما تعداد زیادی از بازیکنان این تیم دوست دارند رئال به قهرمانی دست یابد و شاید مدیران مادریدی با پول، این انگیزه را تقویت نیز بکنند.

دیدگاه‌ها