کد خبر : 1324833 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 18:20 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

از آب آشامدینی تا ایاب و ذهاب را کنترل کنید

توصیه شفیع زاده به مسئولان استقلال خوزستان

شفیع زاده می گوید قطعا اگر برنامه ریزی کنند و بتوانند بیرون از زمین خوب همه چیز را مدیریت کنند تا تماشاگران تنها به تشویق کردن فکرکنند.

توصیه شفیع زاده به مسئولان استقلال خوزستان

شهرام شفیع زاده در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره وضعیت استقلال اهواز در فصلی که می توانست قهرمان شود اما با اشتباه داوری رتبه دوم را کسب کرد، اینگونه گفت: آن سال شرایط خاص خودش را داشت و نمی خواهم درباره آن موضوع صحبت کنم، چون سیستم عصبی آدم به هم می ریزد فقط این را می گویم که کمک داور بازی اردبیلی بود و حق مارا خوردند.


مالک سابق باشگاه استقلال اهواز همچنین درباره وضعیت استقلال خوزستان گفت: ما نسبت به استانمان تعصب داریم و این تیم جوان و نوپایی است که بسیار زحمت کشیده و خدارا شکر نتیجه گرفته است.حدود 70 درصد از بازیکنان استقلال خوزتسان در لیست ابتدایی ما بودند. ما قرار بود ابتدای فصل با آقای مهاجری وارد لیگ برتر شویم. بسیاری از بازیکنان فولادنوینی را از طریق بازیکن سابقمان داوود شاهواروقی وضعیتشان را جویا بودیم اما مسائلی پیش آمد که آقای جهانداری و آقای ملکی تیمداری کردند.


شفیع زاده درباره این که چه تیمی شانس بیش تر قهرمانی را دارد گفت:فوتبال آنقدر ورزش مهیجی است که نمی توان آن را پیش بینی کرد. راه آهن شانس برای ماندن دارد و با تمام توان به میدان می رود و در سوی مقابل پرسپولیس و هواداران برای برد خواهند آمد.


شفیع زاده در ادامه گفت: اگر همه ارکان در خوزستان دست به دست هم بدهند می توانند یک موفقیت را به ثمر بنشانند.اتفاقی که این دوره به وجود آمده هر سال اتفاق نمی افتد، که یک تیم در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد و یک تیم دیگر استان شانس صعود مستقیم به لیگ برتر را دارد. این می طلبد مسئولان ورزش خوزستان همگی تلاش کنند و این تلاش به حرف نیست و باید عملی باشد.


وی همچنین گفت: باید برای همه چیز برنامه ریزی کرد ازجلسه با کانون های هواداری و ایاب و ذهاب گرفته تا حتی آب آشامیدنی... آقایان کیانی زاده، طالقانی  و البته مسئولان تیم استقلال خوزستان نیز می توانند با خرد جمعی بهترین تصمیمات را بگیرند. قطعا اگر برنامه ریزی کنند و بتوانند بیرون از زمین خوب همه چیز را مدیریت کنند تا تماشاگران تنها به تشویق کردن فکر کنند، اینگونه تیم موفق خواهد شد.

دیدگاه‌ها