کد خبر : 1324974 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17 | 202.8K بازدید | 0 دیدگاه

توپولیدیس: بازی فردا، بسکتبال نیست

پرسپولیسی‌ها به سرنوشت برزیل دچار می‌شوند!

راه آهن فردا جدال حساس و سرنوشت سازی را پیش رو خواهد داشت و در جنگ بقا و قهرمانی به مصاف پرسپولیس می رود.

پرسپولیسی‌ها به سرنوشت برزیل دچار می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، توپولیدیس، سرمربی یونانی راه آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به خبرنگاران گفت: ابتدا به تمام خبرنگاران حاضر در این نشست سلام و بابت حضورتان تشکر می کنم. فردا مسابقه بزرگی برابر بهترین تیم آسیا داریم.


وی ادامه داد: اگر به سه هفته قبل برگردیم همه تصور می کردند به دسته پایین سقوط می کنیم اما ما در بازی فردا هم شانس بقا داریم. بازیکنان ما خوب می دانند 29 بازی انجام داده اند و در بازی فردا در صورت پیروزی می‌توانیم در لیگ باقی بمانیم. پرسپولیس بسیار تیم خوب و بزرگی است و پیش از حضورم نیز و زمانی که در آلمان بودم از این تیم شناخت داشتم. در ایران اکثر طرفدار پرسپولیس هستند. اما در مورد بازیغ من تعجبم از این است که بعضی بازیکنان پرسپولیس گفتند ما 10 یا 20 گل می زنم اما بدانند فردا بازی بسکتبال نیست. ما فردا نشان خواهیم داد که چه تیم خوبی داریم و مشکل این تیم نیز من نبودم.


توپولیدیس با انتقاد از بازیکنان پرسپولیس و تفکر آنها گفت: از نظر روانشناسی ورزش وقتی تیمی ادعا می کند این تعداد گل می زند نشان می دهد که ترسیده است و آنها امکان دارد با این تفکر، بازی فردا را از دست دهند و قهرمان نشوند. باخت مقابل نفت هم به این مساله مربوط بود. آنها به رکورد فکر می کنند و این مساله بازدارنده است.


وی ادامه داد: برزیلی ها پیش از بازی های خود در جام جهانی تصور می کردند به راحتی به فینال می روند و با این تفکر 7 گل از آلمان خوردند. ما تیم منطقی هستیم و می دانیم آنها تیم بزرگی هستند، با هواداران خود می آیند که کار را برای ما سخت کنند و این برتری آنها نسبت به ما خواهد بود. من با بازیکنانم صحبت کردم. زمانی که آمدم، آنها در 16 بازی تنها دو گل زده بود و اعتمادبنفس خود را از دست داده بودند اما با حضورم این مساله تغییر کرد. کافی است نگاهی به عملکرد تیم پیش از حضورم و بعد از ان کنید. من در چشم بازیکنانم اعتماد بنفس را به طور کامل می بینم.

توپولیدیس که کاملا احساسی شده بود در ادامه صحبت هایش گفت: هیچکس فکر نمی کرد لسترسیتی قهرمان شود و همه فکر می کردند به دسته پایین سقوط کند و در بازی فردا هم کسی نمی تواند بگوید چه اتفاقی می افتد.


سرمربی راه آهن در ادامه در واکنش به سوالی درباره شانس حضورشان در لیگ برتر گفت: پرسپولیس از ما نمی ترسد بلکه از این می ترسد که جام را از دست بدهد. ترس آنها به خاطر ما نیست. آنها امکان دارد با نتیجه دو بر صفر هم برنده شوند و در نهایت قهرمان نشوند. ما نیز شرایطی اینگونه داریم. امکان دارد به نتیجه برسیم اما ملوان و سیاه جامگان نتیجه دیگری رقم بزنند. اما ما مطمئن هستیم در صورت برتری در بازی فردا در لیگ خواهیم ماند.


وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: عباس زاده مشکل قلبی دارد و کریمی هم مصدوم است.

سرمربی راه آهن که زمانی با اتوره هاگل در تیم ملی یونان فعالیت می کرد صحبت های پایانی خود را با ذکر خاتمه ای انجام داد: مثالی بزنم درباره جام جهانی 2010، در بازی مقدماتی در آتن 0 – 0 شد. وقتی می خواستیم در اوکراین بازی کنیم همه فکر می کردند این تیم با شوچنکو صعود کند اما این اتفاق نیافتاد. این مساله در بازی فردا نیز خواهد بود و البته این را بگویم ما اگر 10 بار با پرسپولیس بازی کنیم شاید 9 بار خواهیم باخت اما شرایط بازی فردا متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها