کد خبر : 1325025 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 15:26 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای بقای سیاه‌جامگان به‌ میدان می‌رویم

مربی سیاه جامگان گفت: در روزهای اخیر همدلی بسیار بالایی در مشهد و استان برای بازی سیاه جامگان شکل گرفته است و ما تمام غیرت و توان خود را برای بقای سیاه جامگان به کار می‌گیریم.

برای بقای سیاه‌جامگان به‌ میدان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، مرتضی کرمانی‌مقدم ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار سیاه‌جامگان و ملوان اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر همدلی بسیار بالایی در مشهد و استان برای بازی سیاه جامگان شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر مردم و مسئولان برای سیاه جامگان سنگ تمام گذاشته‌اند بیان کرد: کاش زودتر این اقدامات انجام می‌شد اما تمام تلاش بازیکنان تیم این است که فردا با تمام تعصب در میدان حاضر شوند.

 

کرمانی مقدم افزود: فردا آخرین فرصت سیاه جامگان برای بقا در لیگ برتر است و باید تمام داشته‌های خود را در زمین به کار ببندیم.

 

وی با اشاره به اینکه در طول مسابقات از ناحیه داوری سیاه جامگان ضربه خورده است افزود: در روزهای اخیر روی مسائل روحی و روانی تیم کار کرده‌ایم و باید با تمام توان در این دیدار حاضر شویم.

 

کرمانی مقدم تاکید کرد: برایبازی فردا حسین کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سوسه و کنویا هم از طرف باشگاه محروم هستند.

 

وی افزود: امیدوارم هواداران فردا صبور باشند و تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند.

دیدگاه‌ها