کد خبر : 1325063 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 16:08 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

سوارز: بدون قهرمانی آقای گل شدن ارزش ندارد

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای بارسلونا، در پایان هفته 37 لالیگا با 37 گل زده آقای گل است و شانس اول تصاحب این عنوان نیز محسوب می شود.

سوارز: بدون قهرمانی آقای گل شدن ارزش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سوارز از مصدومیت دو هفته ای رونالدو نهایت استفاده را برد و توانست از فوق ستاره رئال که 33 گله است، پیش بگیرد. شنبه بارسا در زمین گرانادا برای قهرمانی به برد نیاز دارد و بیش از همه چشم به گلزنی سوارز در این بازی دارد.

 

 

سوارز در مورد کمک هم تیمی هایش به او برای گلزنی گفت:" از مسی، نیمار، اینیستا و دیگر بازیکنان بارسا که کمک کرده اند این تعداد گل به ثمر برسانم ممنونم. این نشان می دهد که در بارسلونا همه یکدل و متحد هستیم. رفاقت و صمصمیت خوبی بین بازیکنان وجود دارد. البته عجیب است که من بیش از مسی گلزنی کرده ام چون تا فصل گذشته آقای گلی یا به مسی می رسید یا به رونالدو.

هدف من در درجه اول کمک به تیم است. اگر آقای گل شوم و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب نکنیم، فایده و ارزشی نخواهد داشت. این اتفاق وقتی در لیورپول بودم رخ داد. من آقای گل شدم ولی در هفته پایانی قهرمانی را از دست دادیم. در هر صورت چه قهرمان شویم چه نشویم، معتقدم در بهترین تیم دنیا حضور دارم. در بارسا شما تنها یک وظیفه دارید و آن هم کسب پیروزی برای رسیدن به قهرمانی است."

 

پرداخت پول به گرانادایی ها از سوی رئال مادرید:" چنین اعتقادی ندارم. بازیکنان گرانادا برای غرورشان و برای دفاع از نشان باشگاهشان مقابل ما خواهند جنگید نه برای دستیابی به پاداش. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این زمینه اظهارنظر کنم و در این مورد چیزی هم نشنیده ام. هر بازیکن مسئول رفتارهای خودش است و معتقدم پول و پاداشش را از باشگاه خودش دریافت خواهد کرد."

دیدگاه‌ها