کد خبر : 1325065 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:08 | 80K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: نمی‌گذاریم استقلال قهرمان شود

سرمربی صبای قم بازی با استقلال را یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل‌شان می‌داند ولی امیدوار است شاگردانش فردا بهترین عملکردشان را ارائه کنند.

دایی: نمی‌گذاریم استقلال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران گفت: به آخر فصل رسیدیم. از همه خبرنگاران قمی تشکر می کنم که یک فصل در کنار هم بودیم. امیدوارم فوتبال ما موفق شود و به جام جهانی برسد. یک بازی تقریبا مهم که فکر نکنم از لحاظ جدولی خیلی برای ما مهم باشد ولی از نظر شرافت و حیثیتی مهم است. استقلال برای قهرمانی و کسب سهمیه برای پیروزی تلاش می کند ولی ما سعی داریم بازی رفت را جبران کرده و استقلال را شکست دهیم. تیم ما در هفته های اخیر خوب کار کرده است. شرایطی داشتیم ولی حالا به دنبال فوتبال خوبی مقابل استقلال هستیم تا با برد فصل را تمام کنیم.


بعدا درباره مسائل مالی حرف می زنم 


او  در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان در تمرین گفت: بچه های ما اعتصاب نکردند. بازیکنان یک فصل کار کردند. با تمام نداری ها ساختند ولی کسی جواب روشنی به آنها نمی دهد. این سوال برای من مطرح است که باشگاه صبایی که من یک سال در آن بودم به کسی واگذار شد یا نه؟ مالک بود کسی یا نه؟ اسپانسر بود یا حامی مالی؟ هیچکدام از این ها را من نفهمیدم چه رسد به بازیکنان. مشکلات زیادی بود و هست. من حق را به بازیکنان تیم می دهم چون شرایط را می دانم. اگر فرصتی باشد در این مورد پس از بازی فردا صحبت می کنم چون حالا زمان مناسبی نیست. ان شاالله فردا با پیروزی زمین را ترک کنیم.


پیشرفت کرده ایم 


بازیکنان ما با این شرایط تا این هفته خوب کار کردند، زحمت زیادی کشیدند. مقایسه کوچکی با دو فصل قبل انجام دهیم. صبا فصل قبل 34 امتیاز و دو سال پیش 33 امتیازی بود ولی حالا 41 امتیازی داریم با اینکه شرایط آماده سازی نداشتیم. 


غایب های صبا 


دایی اضافه کرد: فرشید باقری که یکی از بهترین های این فصل بود را نداریم و مصدوم نیز نیم فصل است که جلال علی محمدی که یکی از با ارزش ترین مهره های ما بود در اختیار نخواهیم داشت. بقیه بازیکنان مثل همیشه آماده هستند تا نمایش خوبی داشته باشند.

 

نمی گذاریم استقلال قهرمان شود


او در مورد شانس قهرمانی استقلال تهران ابراز کرد: اتفاقات فوتبال زیاد می افتد. فردا استقلال با ما بازی دارد و فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد که آنها قهرمان شوند.


افرادی بدون برنامه به صبا آمدند


دایی خاطر نشان کرد: استانداری که مالک تیم صبا است باید به آن برسد ولی امسال چیزی ندیدیم و در شرایط سخت کمکمان نکردند. مردم علاقه مند باید بیشتر به این تیم کمک کنند. با توجه به شرایط لیگ ایران اگر به صبا کمک شود می تواند نتایج خوبی بگیرد. با این وضعیت و چیزی که ما از وضعیت باشگاه صبا خبر داریم می دانیم افرادی بدون برنامه آمدند و رفتند یا شاید هستند. اگر درست حمایت می شدیم امسال آن بالای جدول بودیم نه هفتمین تیم لیگ. با شرایطی که تیم ما داشته و دارد باید برای سقوط می جنگید نه حالا که هفتم جدول است.

دیدگاه‌ها