کد خبر : 1325166 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 09:55 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: سیتی شایسته سهمیه CL است

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد که تیمش شایسته حضور در چمپیونزلیگ است.

پیگرینی: سیتی شایسته سهمیه CL است

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یونایتد این فرصت را داشت تا با کسب پیروزی مقابل وستهام به رده ی چهارم صعود کرده و جای سیتی را بگیرد، ولی شیاطین سرخ مغلوب چکش‌ها شدند و این سیتی است که فعلا در رده ی چهارم ماندنی شده تا با کسب پیروزی در هفته آخر سهمیه را کسب کند. حال سرمربی شیلیایی معتقد است که تیمش شایسته حضور در چنین جایگاهی است.


او گفت:" فکر می‌کنم شایسته حضور در چمپیونزلیگ هستیم. ما مقابل آرسنال خیلی خوب بازی کردیم و شایسته کسب سهمیه بودیم ولی لیگ برتر آسان نیست. دوست دارم فصل را مثل پایان بازی آرسنال به پایان برسانیم. در پایان دیدار رئال من ناراحت و نا امید بودم. من به جام‌هایی که بردیم و سبک بازی مان افتخار می‌کنم. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. باشگاه هر فصل پیشرفت می‌کند، نه فقط در زمینه نتیجه گیری. حالا سبک‌های مختلفی داریم. بیشتر ریسک می‌کنیم و گل های بیشتری می‌زنیم."


پیگرینی درباره اینکه از میانه فصل مطلع بود که گواردیولا جانشینش خواهد شد گفت:" فعلا وقت صحبت کردن در این رابطه نیست. مهم است که روی تیم تاثیری نگذاشت. رسانه‌ها می‌گفتند که فصل تمام شده و فصل جدید در حال شروع است ولی دلیلش فقط حضور او نبود. خیلی دلایل دیگر داشت."

دیدگاه‌ها