کد خبر : 1325177 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:24 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه نهایی امیر کاپ قطر

یاران پورعلی گنجی و ژاوی در پی انتقام از قهرمان

مرحله نیمه نهایی رقابت های امیر کاپ قطر امشب برگزار می شود و در مهمترین بازی السد در حضور ملی پوش ایرانی در جدالی تکراری مقابل الریان قهرمان لیگ ستارگان قرار می گیرد.

یاران پورعلی گنجی و ژاوی در پی انتقام از قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، با نتایج رقم خورده در مرحله قبلی چهار تیم برتر لیگ ستارگان قطر همچون رقابت های جام حذفی به مرحله نیمه نهایی آخرین جام معتبر این کشور صعود کردند تا شانس خود را برای رسیدن به این جام امتحان کنند که طبق قرعه کشی انجام شده السد با در اختیار داشتن مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی باید در اولین بازی نیمه نهایی به مصاف الریان قهرمان این فصل قطر برود.
 این بازی از ساعت 18:00 هم زمان با بازی های هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شود یاران ژاوی و پورعلی گنجی به دنبال گرفتن انتقام شکست در لیگ ستارگان از الریان هستند تا بلکه اولین فینال خود را در آخرین جام تجربه کنند.


در دومین بازی تیم های الجیش و لخویا از ساعت 20:30 به مصاف هم می روند تا تیم های برتر راهی فینال شده و جمعه هفته آینده آخرین بازی این فصل فوتبال باشگاهی قطر را برگزار کنند. برنده این جام به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و یاران پورعلی گنجی امیدوارند با قهرمانی در این جام از حضور در پلی آف آسیا فرار کنند.

دیدگاه‌ها