کد خبر : 1325198 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 12:58 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی شدید ذوبی آهنی‌ها از تاریخ فینال حذفی

تیم فوتبال ذوب آهن از برگزاری فینال جام حذفی در روز نهم خردادماه بیمناک است.

نگرانی شدید ذوبی آهنی‌ها از تاریخ فینال حذفی

به گزار "ورزش سه"، در شرایطی که شایعات مربوط به برگزاری این مسابقه در روز نهم خردادماه قوت گرفته است، ذوب آهنی ها با توجه به فرصت کم آماده سازی بعد از بازی العین تا فینال جام حذفی امیدوار است که این اتفاق رخ ندهد. تیم فوتبال ذوب آهن بعد از مسابقه امروز مقابل استقلال خوزستان سه شنبه هفته آینده مسابقه رفت خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین برگزار خواهد کرد و سپس یک هفته بعد پذیرای این تیم قدرتمند اماراتی خواهد بود. آنها سپس خود را آماده دیدار جام حذفی می کنند و امیدوارند این مسابقه در روز دهم خردادماه برگزار شود تا فرصت کافی برای بازیابی انرژی از دست رفته فراهم باشد.


ذوب آهنی ها می گویند سال گذشته تیم نفت برای برگزاری فینال شرایط مشابهی داشت و  سازمان لیگ از آنها خواست که بازی را یک روز عقب تر بیاندازند که با موافقت آنها همراه شد.  این مساله برای آنها لحاظ شود تا شاگردان گل محمدی در شرایط برابر مقابل استقلال قرار بگیرند.


علت مخالفت استقلال با برگزاری در روز دهم، دعوت هرائر مگویان به تیم ملی ارمنستان است حال آنکه ذوب آهن دو بازیکن خارجی لبنانی دارد که آنها نیز به تیم ملی کشورشان دعوت شده اند. ذوب آهنی ها امیدوارند این مسابقه در نهایت عدالت و در شرایط یکسان برگزار شود والا ممکن است با پافشاری سازمان لیگ روی تاریخ نهم آنها بازی حساس مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا را تشریفاتی کنند که این مساله چندان به سود فوتبال ایران نیست.

دیدگاه‌ها