کد خبر : 1325200 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:30 | 188.1K بازدید | 0 دیدگاه

ممانعت از ورود دختر هوادار به استادیوم آزادی

لحظه به لحظه با حواشی استادیوم آزادی

دیدار دو تیم پرسپولیس و راه آهن در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ برتر امروز در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و مخاطبان می توانند با حواشی لحظه ای اتفاقات این دیدار ما را همراهی کنند.

لحظه به لحظه با حواشی استادیوم آزادی

 

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و راه آهن با حساسیت بالا و سرنوشت ساز برای هر دو تیم امروز برگزار خواهد شد و سرخپوشان برای قهرمانی و شاگردان توپولیدیس برای فرار از سقوط به امتیازات این بازی چشم دوخته اند. صدهزار هوادار پرسپولیس با خریداری بلیت این دیدار به دنبال برپایی جشن قهرمانی هستند و البته همه چیز به اتفاقات دیدارهای دیگر بستگی دارد.


"ورزش سه"، شما مخاطبان عزیز را به همراهی لحظه به لحظه با اتفاقات و حواشی این دیدار دعوت می کند.


* بسیاری از هواداران از شب گذشته در کمپ استادیوم آزادی حضور یافته و البته تا پاسی از شب به جشن و پایکوبی پرداختند. آنها از شب گذشته برنامه ریزی خود برای قهرمانی احتمالی در لیگ برتر را انجام داده اند و از شهرهای دور خود را به تهران و استادیوم آزادی رسانده اند.
* یگان ویژه از صبح امروز با حضور در استادیوم آزادی و خیابان های اطراف به هماهنگی لازم برای برقراری نظم و امنیت مشغول است.
* سعید رمضانی، سرپرست باشگاه راه آهن دقایقی پیش به استادیوم آزادی آمده تا شرایط را برای برگزاری این دیدار زیر نظر بگیرد.
* زمین چمن استادیوم آزادی خط کشی شد و تمام امکانات این استادیوم مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت تا در زمان بازی مشکلی رخ ندهد.
* سکوی مربوط به سن قهرمانی نیز در گوشه ای از زمین قرار داده شده تا در صورت قهرمانی احتمالی پرسپولیس، مراسم مربوط به آن برگزار شود.
* حدود 15 هزار هوادار تا این لحظه در استادیوم آزادی حضور یافته اند و همانطور که گفته شد به سر دادن شعارهای قهرمانی مشغول هستند.
* یک هوادار پرسپولیس دچار حمله قلبی شد. او را به سمت نمازخانه بردند، در حالی که هیچ آمبولانسی در ورزشگاه نبود. مسئولان بر همین اساس تماس گرفتند تا هر چه سریعتر آمبولانس در ورزشگاه حاضر شود.


* مطابق هماهنگی صورت گرفته توسط اسپانسر و مسوولان باشگاه، قرار است امروز طرح لوگوی این باشگاه توسط تمام سکوها اجرا شود و بلوک هایی نیز در این رابطه روی صندلی ها قرار گرفته که هواداران باید در زمان حضور روی صندلی و با هماهنگی انجام شده آن را روبروی خود قرار دهند تا لوگوی این باشگاه تشکیل شود.
* نهار میهمانان ویژه پرسپولیس به ورزشگاه آزادی انتقال پیدا کرده تا این تعداد میهمان با حضور در پاویون ورزشگاه، نهار را صرف کنند. امروز پرسپولیس ۱۶ میهمان ویژه دارد.
*  بنرهایی در مورد درگذشت هادی نوروزی و مهرداد اولادی نیز از سوی هواداران در ورزشگاه نصب شده است.
* بنری از سوی سازمان لیگ نصب شده که روز فردوسی را گرامی داشته اند.
* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی  باشگاه پرسپولیس به همراه خبیری مدیر مجموعه درفشی فر در استادیوم آزادی حاضر شدند.

*یک هوادار دختر قصد داشت با تغییر ظاهر وارد استادیوم آزادی شود که توسط نیروهای انتظامی شناسایی و از ورودش ممانعت به عمل آمد. نکته جالب توجه این بود که این دختر 15 ساله ادعا می کرد در دربی وارد استادیوم شده و شاهد پیروزی تیمش بوده است.

* علی اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیسی ها به همراه ترکاشوند، مدیر اقتصادی این تیم در هتل المپیک حضور یافت و ناهار را در کنار بازیکنان صرف کرد.
* ورود پرسپولیسی‌ها در ساعت 16:40 به داخل ورزشگاه جو استادیوم آزادی را کاملا متحول کرد و هواداران منتظر با تشویق شدید برانکو علاقه خود را به این سرمربی کروات نشان دادند.
* ایگور پانادیچ مربی گلرهای پرسپولیس قبل از گرم کردن سوشا مکانی و الکساندر لوبانوف به همراه برانکو سلفی گرفت.
*  یک عدد پرچم کرواسی در بین هواداران به چشم می‌خورد که به پاس حضور برانکو در پرسپولیس به ورزشگاه آورده شده است.
* در حال حاضر از بین پیشکسوتان پرسپولیس علی کریمی، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، حبیب کاشانی و ... در جایگاه وی‌آی‌پی حاضرند.
*  هانی نوروزی که به همراه بازیکنان به ورزشگاه آمده پیراهن شماره 11 را به تن دارد.
* سوشا مکانی و الکساندر لوبانوف هر دو با لباس اصلی به تمرین مشغولند که همین مساله باعث سردرگمی هواداران و خبرنگاران شده بود و در یک ساعت گذشته خبرهای متناقضی از حضور سوشا و جانشینی او منتشر شد.
* ورود مربی گلرهای راه‌آهن با پیراهن آبی با واکنش طرفداران مواجه شد، این در حالی بود که محسن فروزان هم با شعارهای تند طرفداران پرسپولیس مواجه شد.
* برانکو ایوانکوویچ با کت و شلوار طوسی و پیراهن سفید در ورزشگاه حاضر شده و گرم کردن بازیکنان را زیرنظر گرفته است.

*حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به ورزشگاه آزادی آمد تا دیدار پرسپولیس و راه آهن را از نزدیک تماشا کند.
* علی پروین و احمدرضا عابدزاده، دو پیشکسوت محبوب پرسپولیس با محض ورود به ورزشگاه آزادی از سوی هواداران به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.عادل فردوسی پور، گزارشگر مسابقه نیز از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیس  که در حال حاضر عنوان آقای گلی را نیز در دست دارد، در زمان گرم کردن عدد 4 نشان داد که طرفداران این تیم نیز به تشویق شدید او پرداختند. طارمی در دربی زننده دو گل تیمش در جریان پیروزی 4 بر 2 بود.

دیدگاه‌ها