کد خبر : 1325212 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 13:51 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل: می‌دانستم روزی قهرمان می‌شوم

کسپر اشمایکل، گلر لسترسیتی و پسر پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد عنوان کرد که می‌دانسته روزی قهرمان لیگ برتر خواهد شد ولی انتظار نداشته این آرزو انقدر زود محقق شود.

اشمایکل: می‌دانستم روزی قهرمان می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، اشمایکل تمام دقایق ممکن را برای لستر بازی کرد و تا به اینجا 15 کلین شیت به ثبت رسانده و از عوامل اصلی قهرمانی لستر در این فصل بوده است. پدر کسپر با یونایتد 5 بار قهرمان لیگ برتر شده و حال اشمایکل پسر که با لستر قهرمان لیگ شده، معتقد است که از ابتدا باور داشته روزی این جام را کسب می‌کند.

 


او گفت:" بامزه است زیرا وقتی سال گذشته پایم شکست، با کودکان زیاد راجع به انگیزه صحبت می‌کردم.یک عکسی از خودم در کنار پدرم در اولدترافورد و در کنار جام قهرمانی لیگ پیدا کردم. یکی از دوستانم به من گفت «واقعا فکر می‌کنی روزی بتوانی این جام را به دست آوری؟» و من به او گفتم که رویایم این است. او گفت« اگر ایمان نداشته باشی، این اتفاق هیچگاه رخ نمی‌دهد». از همان لحظه ایمان پیدا کردم که این قهرمانی روزی رخ خواهد داد.

در پایان مکالمه به دوستم گفتم که دفعه ی بعد من را با جام خواهی دید. نمی‌دانستم انقدر زود آن روز فرا خواهد رسید! این فوق العاده است. زیبایی فوتبال همین است. هر چیزی ممکن است رخ دهد. رویایم محقق شد."

دیدگاه‌ها