کد خبر : 1325226 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 15:06 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

وقتی رئال برای سقوط‌ نکردن به‌اتلتیکو متوسل شد

این روزها بحث پرداخت پول از سوی رئال مادرید به بازیکنان گرانادا به منظور متوقف کردن بارسلونا بسیار داغ پیگیری می شود.

وقتی رئال برای سقوط‌ نکردن به‌اتلتیکو متوسل شد

به گزارش "ورزش سه"، فردا روز پایانی لالیگا خواهد بود و بارسلونا در زمین گرانادا به یک برد نیاز دارد تا قهرمانی خود را مسجل کرد. رئال نیز باید به زمین دپورتیوو برود تا با کسب یک پیروزی و با استفاده از لغزش بارسا، عنوان قهرمانی را کسب کند. شایعه شده است که از سوی باشگاه رئال مادرید قرار است به گرانادایی ها برای افزایش انگیزه به منظور متوقف کردن بارسا، مبالغی به عنوان پاداش پرداخت شود.

 

 

این اولین بار نیست که در فوتبال اسپانیا چنین اتفاقی رخ می دهد و پرداخت پول از سوی تیمی خاص به بازیکنان تیمی دیگر یک رسم معمول است. در واقع سال 1948، سانتیاگو برنائبو، رئیس وقت رئال مادرید مبدع این کار شد.

در آن فصل رئال مادرید در هفته آخر میزبان اوویدو بود و برای سقوط نکردن می جنگید. رئال در صورتیکه از پس اوویدو بر نمی آمد و خیخون در زمین خود اتلتیکو مادرید را شکست می داد، به دسته دو سقوط می کرد.

آنتونیو پرز، دروازه بان آن مقطع اتلتیکو در مصاحبه ای که سال 2013 با آ اس انجام داد فاش ساخت که 20 هزار پزوتا از سوی رئال مادرید دریافت کردند تا با شکست دادن خیخون مانع سقوط رئال شوند. اتلتیکو 7-2 خیخون را شکست داد تا رئال در نهایت در لالیگا ماندنی شود. رئال در لیگ 14 تیمی اسپانیا یازدهم شد. در آن فصل بارسلونا نیز به عنوان قهرمانی دست یافت.

دیدگاه‌ها