کد خبر : 1325261 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

به سردار گفتم گل می‌زنی

عزت اللهی: اس. خوزستان شبیه روستوف است

سعید عزت اللهی اولین بازی اش را برای روستوف در لیگ روسیه انجام داد.

عزت اللهی: اس. خوزستان شبیه روستوف است

به گزارش "ورزش سه" بعد از تجربه بازی در جوانان اتلتیکو مادرید، حالا فرصت درخشش هافبک 19 ساله تیم ملی در روستوف است. عزت اللهی از حال و هوای اولین بازی اش در لیگ روسیه می گوید.


اعتماد به نفسم را بدست آوردم


به عنوان اولین تجربه ، فکر می کنم خوب کار کردم. شکر خدا همه از بازی ام راضی بودند. یک پاس تک به تک هم دادم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. مهم این بود که اولین بازی را به سلامت پشت سر بگذارم و اعتماد به نفسم را بدست بیاورم. از این بابت خوشحالم و امیدوارم که در بازی های بعد ی بیشتر بتوانم در ترکیب روستوف باشم.


دینامو جزو سه تیم برتر روسیه است


سطح لیگ روسیه واقعا بالا است. تیمی که روبرویش اولین بازی ام را انجام دادم، تیمی قدرتمند است که همیشه فوق العاده کار می کند. دینامو جزو سه تیم برتر تاریخ لیگ روسیه است. همیشه تیمها و بازیکنانش خوب بوده اند. با توجه به حضورم مقابل این تیم، فکر می کنم بتوانم با تلاش بیستر به ترکیب اصلی روستوف برسم و نظر بردی اف را جلب کنم.


قرار بود مقابل زنیت بازی کنم


همه بعد از بازی مقابل دینامو می گفتند که خیلی وقت بود منتظر بازی ات بودیم تا در زمین تو را ببینیم. راستش بین دو نیمه بازی مقابل زنیت ، کادر فنی با من صحبت کرد که در نیمه دوم به زمین بروم اما مصدومیت یکی از بازیکنان ما و تعویض اجباری این اجازه را به من نداد تا وارد زمین شوم. البته از این بابت ناراحت نبودم، چون خودم را به خدا سپرده ام و می دانستم که دیر یا زود فرصت حضور در ترکیب روستوف به من هم می رسد.


بردی اف از من راضی بود


همیشه می گفتم اگر بازی کنم باید استارتم فوق العاده باشد. یعنی همان بازی اول نشان بدهم که می توانم در زمین حضور داشته باشم. خوشبختانه این اتفاق رخ داد. بردی اف بعد از بازی به من خسته نباشی گفت و از عملکردم خیلی راضی بود. امیدوارم با تمرینات بهتر بتوانم دوباره نظر او را جلب کنم تا فرصت بازی به من بدهد.


به سردار گفته بودم گل می زند


بعد از گل اول ، روی نیمکت نشسته بودم و سردار مرا صدا زد. چون گفته بودم که او گل می زند. قبل از بازی که با سردار صحبت می کردم، گفتم که مطمئنم گل می زنی. به او تبریک می گویم. واقعا فوق العاده کار کرد و توانست مقابل دینامو مسکو شاهکار کند.


برای قهرمانی ناامید نیستیم


این هفته زسکا بازی سختی مقابل کراسنودار پیش رو دارد. کراسنودار برای کسب سهمیه تلاش می کند و به نظرم می تواند حریف سرسختی برای زسکا باشد. اگر زسکا در این بازی امتیاز از دست بدهد و ما بازی مان را مقابل اورال ببریم می توانیم بار دیگر صدرشین شویم. فعلا که حضور ما در یورو لیگ قطعی شده اما برای کسب عنوان قهرمانی ناامید نیستیم. اگر اول شویم مستقیما به لیگ قهرمانان اروپا می رویم و در صورت نایب قهرمانی راهی پلی اف لیگ قهرمانان می شویم. اتفاقی که دور از دسترس ما نیست.


استقلال خوزستان شبیه روستوف است


روستوف در مقایسه با تیمهای ثروتمندی چون زنیت، زسکا و لکوموتیو مسکو فوق العاده کار کرده و دست به کار بزرگی زده. در لیگ ایران استقلال خوزستان شبیه روستوف است. تیمی که درخشیده و همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی است. امیدوارم در هفته پایانی ملوان که تیم شهرم است در لیگ برتر بماند و در بالای جدول هم تیمی قهرمان شود که حقش است.

دیدگاه‌ها