کد خبر : 1325426 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 21:43 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوندگی تیم ما بیشتر از تیم‌های حاضر در لیگ بود

بیت‌سعید: خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم

بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کردیم و فصل آینده نیز امیدوارم با این تیم به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم.

بیت‌سعید: خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال در حالی امروز جمعه برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم استقلال خوزستان عنوان قهرمانی در لیگ برتر را از آن خود کرد.

 

حسن بیت‌سعید پس از کسب قهرمانی تیم استقلال خوزستان، گفت: فکر می‌‌کنم یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود خوشحالم از اینکه با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کردیم و مزد حمایت‌های آنها را دادیم. خدا را شکر می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شدیم.

 

وی در ادامه افزود: بچه‌ها تلاش کردند و در پایان ما قهرمان شدیم. فکر کنم دوندگی تیم ما از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیشتر بود.

 

بیت‌سعید در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده هم این تیم شرایط امسال را داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت‌هایمان در لیگ برتر ادامه دهیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده با این تیم در لیگ برتر حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: پیشنهاد اولم استقلال خوزستان است و اگر با این تیم به توافق نرسیدم باز هم با استقلال خوزستان خواهم بود و با این تیم در لیگ برتر فعالیت خواهم کرد.

 

دیدگاه‌ها