کد خبر : 1325447 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 22:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم تمام تلاش‌شان را کردند

کمالوند: از عملکرد گسترش فولاد خرسندم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عملکرد شاگردانش در فصل پانزدهم لیگ برتر را ستود.

کمالوند: از عملکرد گسترش فولاد خرسندم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند پس از اتمام بازی هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان و کسب نتبجه تساوی یک بر یک مقابل فولادخوزستان، گفت: هر چند امروز اذهان اهالی فوتبال به بازی ما توجهی نداشت، اما دو تیم بازی زیبا و شرافتمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به استادیوم خالی از تماشاگر و هوای گرم در بازی امروز برابر فولاد، گفت: برگزاری بازی در چنین وضعیتی ناخوشایند و بسیار دشوار است و به همین جهت حفظ انگیزه بازیکنان در طول بازی سخت بود، اما با توجه به شرایط، خوشبختانه عملکرد و نتیجه در این بازی قابل قبول بود.

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز خرسندی از محقق شدن هدفگذاری تیمش در کسب رتبه تک رقمی عنوان داشت: همه هواداران و کارشناسان اذعان دارند که تیم ما پتانسیل قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر را داشت، اما به هرحال خدا را شاکر هستیم.

 

فراز کمالوند با بیان اینکه به هدفگذاری در فصل پانزدهم دست یافتیم افزود: از بازیکنان، اعضای کادر فنی، مدیریت و تمام عوامل اجرایی باشگاه که در طول فصل با تمام توان برای موفقیت تیم کمک کردند تشکر می‌کنم.

 

گفتنی ست، بدلیل نبود خبرنگار در ورزشگاه تختی اهواز، نشست خبری بعد از بازی تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان برگزار نشد.

 

دیدگاه‌ها