کد خبر : 1325488 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 08:15 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: می‌دانستم كاظمی سقوط نمی‌كند

قائم‌مقام پدیده خراسان گفت: بقاء سیاه‌جامگان در روز آخر این لیگ سخت و دشوار، خود به خود بزرگی و عظمت کار پدیده را که از هفته‌ها قبل بقاء خود را کلید زد نشان داد.

سرآسیایی: می‌دانستم كاظمی سقوط نمی‌كند

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما هم قسم شده بودند که لیگ را با سربلندی و آبرومندانه به پایان ببرند که در نهایت هم با کسب نتیجه‌ای بسیار خوب توانستیم دل هواداران پدیده را شاد کنیم.


وی افزود: ما امسال هم همچون سال گذشته فصل را با کسب رده دهم به پایان رساندیم با این تفاوت که امسال 39امتیاز گرفتیم و سال گذشته 33امتیاز که این موضوع هم نشان می‌داد رقابتهای امسال لیگ برتر تا چه اندازه دشوارتر از سال قبل بود.


قائم‌مقام پدیده با تبریک بقاء سیاه‌جامگان در لیگ‌برتر نیز متذکر شد: از روزی که فرهاد کاظمی به سیاه‌جامگان پیوست مطمئن بودیم که این تیم در لیگ‌برتر ماندگار خواهد شد که شکر خدا همین هم شد و مردم فوتبال دوست خراسان بسیار خوشحال شدند.


سرآسیایی ادامه داد: از اینکه شنیدم امروز همه مسئولان استان برای یاری رساندن به نماینده استان بسیج شده بودند و به ورزشگاه رفته بودند بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که روزی برسد با حمایت آنها از ابتدای لیگ طوری پیش برویم که جام قهرمانی را برای مردم لایق خراسان بالای سر ببریم.

دیدگاه‌ها