کد خبر : 1325525 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 10:42 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

آن پنالتی همه چیز را خراب کرد

فروزان: برای هواداران پرسپولیس ناراحت شدم

دروازه بان تیم راه آهن تهران اعتقاد دارد اگر پنالتی برای پرسپولیس گرفته نمی شد، تیمش می توانسته در لیگ برتر باقی بماند.

فروزان: برای هواداران پرسپولیس ناراحت شدم

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان روز گذشته نقش زیادی در قهرمان نشدن تیم پرسپولیس داشت. او در ترکیب تیم راه آهن موقعیت های خیلی خوبی را از مهاجمان پرسپولیس مهار کرد که شاید اگر آن توپ ها به تور دروازه می چسبید، الان پرسپولیس جام قهرمانی را کسب کرده بود.  


محسن فروزان در گفت و گو با "ورزش سه"، صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


می توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم
بازی خیلی خوبی بود. هم ما و هم پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم. نیاز به کسب 3 امتیاز داشتیم و با برنامه به میدان رفته بودیم. می خواستیم نیمه اول گل نخوریم که به هدفمان رسیدیم. از سوی دیگر در نیمه دوم شرایط برایمان بد نبود. در نیمه دوم می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم که به نتیجه هم رسیدیم و بد شانسی آوردیم.


آن پنالتی همه چیز را خراب کرد
پنالتی که داور به ضرر تیم ما گرفت، همه چیز را خراب کرد. او اشتباه کرد که اگر آن پنالتی را نمی گرفت، ما می توانستیم به گل برسیم و حتی با پیروزی یک بر صفر هم در لیگ برتر می ماندیم. واقعا حیف شد اما انگار قسمت نبود در لیگ برتر بمانیم.


انگیزه زیادی داشتم
دیروز انگیزه های زیادی داشتم. از طرفی بازی آخر فصل بود و باید عالی کار می کردم و از سوی دیگر نیاز تیم به برد عامل محرک من بود. تیم راه آهن بازیکنان جوان زیادی دارد که آینده فوتبال ایران هستند و افتخار می کنم کنار جوانان باغیرت مان بازی کردم. نیم فصلی که در راه آهن حضور داشتم، روزهای خیلی خوبی را سپری کردم و افتخار می کنم در این تیم بازی کردم. فقط کاش می توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.


از ناراحتی پرسپولیسی ها ناراحت شدم
هواداران خوب استقلال همواره به من لطف داشتند. آنها چند روز قبل از بازی دیروز پیام های زیادی به من می دادند که نگذارم پرسپولیس قهرمان شود. با این حال من ابتدا برای تیم خودم بازی می کردم. دیروز از دو موضوع خیلی ناراحت شدم. یکی اینکه تیم راه آهن سقوط کرد و دیگری ناراحتی صد هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه. به عنوان یک فوتبالیست از ناراحتی 100 هزار هواداری که آمده بودند تا قهرمانی تیمشان را جشن بگیرند، ناراحت شدم.


نیاز به استراحت دارم
هنوز هیچ برنامه ای برای فصل آینده نداریم. می خواهم چند روز استراحت کنم. 10 ماه صبح و بعد ازظهر تمرین کردم و شاید برای استراحت به سفر بروم و ریکاوری کنم.

دیدگاه‌ها