کد خبر : 1325538 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارم در تراکتورسازی بمانم

کیانی: امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی امیدوار است تیمش با قهرمانی استقلال در جام حذفی سهمیه آسیایی کسب کند.

کیانی: امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود

مهدی کیانی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز، شانس تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی، احتمال صعود به جمع هشت برتر آسیا، قهرمانی استقلال خوزستان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


5 گل زدیم، 5 گل نزدیم


بازی خیلی خوبی مقابل استقلال اهواز انجام دادیم. درست است که این بازی برای تیم اهوازی  حکم تشریفاتی داشت اما ما نگاهی به دیدار صبا و استقلال داشتیم و می خواستیم سهمیه آسیایی بگیریم. دیروز عالی بازی کردیم. 5 گل زدیم و 5 گل نزدیم. به کادرفنی و بازیکنان وهواداران تیم تبریک می گویم.


امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود


همچنان برای کسب سهمیه آسیایی شانس داریم. ما تلاش خود را انجام دادیم. واقعا فشار زیادی را تحمل کردیم. هر 3، 4 روز یکبار بازی کردیم و واقعا لیگ را جدی گرفته بودیم. به هر حال فراز و نشیب هایی وجود داشت و الان هم امیدمان به خدا است. امیدوارم استقلال قهرمان حذفی شود تا بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.


می توانیم به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم


دیروز هواداران استقبال خوبی از ما کرده بودند و از این عزیزان تشکر می کنم. امیدوارم در دو بازی آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز به حمایت مان بیایند. برای ما صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا بسیار مهم است و انشاءالله با حمایت هواداران بتوانیم به دور بعدی راه پیدا کنیم. تیم ما توانایی و پتانسیل رسیدن به این سطح را دارد. البته نیاز داریم از سوی باشگاه مورد حمایت قرار بگیریم. امیدوارم به هدفمان برسیم.


دوست دارم در تراکتور بمانم


هنوز برای آینده ام تصمیم نگرفتم. دو بازی تا پایان فصل برای ما باقی مانده است.تمام تمرکزم در حال حاضر دو بازی آینده است و بعد در باره فصل بعد تصمیم می گیرم. البته دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. امیدوارم هرچه خیر است، پیش بیاید.


تبریک به استقلال خوزستان و ماشین سازی


به استقلال خوزستان تبریک می گویم. همه اعضای این تیم زحمت کشیدند و حقشان بود قهرمان شوند. از این گذشته ویسی نیز آدم خوبی است و به حقش رسید. خوشبختانه سال بعد ماشین سازی نیز در لیگ برتر حضور دارد و می توان انتظار لیگ جذاب تری را کشید.

دیدگاه‌ها